نام و نام خانوادگی پشتیبان: فاطمه تاجریان
رتبه کنکور سراسری: ۴۷۱۸
نام رشته و دانشگاه: اموزش شیمی/ خوارزمی-فرهنگیان
عیار کانونی : ۱ سال
مقطع پشتیبانی: هشتم و نهم
نام مدیر: پریا آلیانی
مصاحبهگر: پریا آلیانی
آیا برنامههای کانون باعث بهبود مهارتهای مطالعه و برنامهریزی دانشآموزان شده است؟
بله معمولا دانش اموزان باتوجه به برنامه راهبردی کانون مطالعه میکنند و مطابق با بودجه ی هر ازمون برنامه ریزی میکنند.
با توجه به اینکه 86 درصد دانش آموزان شما پیشرفت داشتهاند عملکرد خودتان را برای رشد و پیشرفت دانش آموزانتان توضیح دهید؟
معمولا در تماس هفته ی اول ازمون ها ، تحلیل کارنامه ها با توجه به سکوی مقایسه ای و ازمون مشابه پارسال به صورت کامل انجام میگیرد (مقدار واحد تغییرات تراز در هر درس به دانش اموز گفته و راهکارهای مناسب ارائه داده میشود )

از نظر انگیزه، اعتمادبهنفس و نظم فردی، چه تغییراتی در دانشآموزان ایجاد شده است؟
بعضی از دانش اموزانم قبل از ازمون ها منظم نبودند اما به واسطه ی ازمون ها و برنامه هایی که می ریزند نظم بیشتری گرفته اند و با محاسبه ی زمان های مرده ، هم به کلاس های غیر درسی و تست زنی و تفریح می پردازند. باتوجه به روند افزایش ترازشان و دستاوردهای تحصیلیشان احساس اعتماد به نفس و انگیزه ی بیشتری میکنند .
دانش آموزان شما در کدام درس بیشتر پیشرفت داشته اند؟
بیشتر در دروس عمومی مثل عربی و پیام های اسمانی پیشرفت داشته اند.
مهم ترین عامل رشد و پیشرفت در دانش آموزتان چه عاملی بوده است؟
تحلیل ازمون به صورت کامل و تحلیل کارنامه در تماس های تلفنی به نظرم از مهمترین عامل رشد و پیشرفت دانش آموزانم بوده است.
فکر میکنید این روند رشدی چه مدت ادامه دار باشد و این امر مستلزم چه چیزی می باشد؟
اگر به نکاتی که گفته میشود توجه کنند و تلاششان اصولی باشد،بلاشک رشد دانش آموزان متوقف نمیشود و با پیگیری و برقراری ارتباطی مناسب با دانش اموز حاصل میشود.
آیا در روند رشد و پیشرفت دانش آموزی دچار چالش شده بودید؟ چطور چالش را برطرف کردید؟
گاها بله ، با صحبت با پشتیبان های برتر و مطالعه ان را حل کردم.
چه منابعی را برای رشد و پیشرفت دانش آموزانتان معرفی کردید؟ آیا آنها استفاده کرده اند؟
باتوجه به سطح دانش اموز کتاب های اول و ابی و سه سطحی و به دانش اموزان معرفی میشود و معمولا در هر ازمون ابتدا از این منابع استفاده میکنند.
آیا با اولیا دانش آموزان ارتباط دارید؟ این ارتباط چه تأثیری بر روند رشد و پیشرفت فرزندشان داشته است؟
بله ، اینکه اولیا در جریان نحوه ی پیشرفت دانش اموز قرار بگیرند ، باعث پیگیری بهتر عملکرد دانش اموز میشود و احساس ارامش و آگاهی بیشتری را به خانواده القا میکند که سبب تشویق و افزایش انگیزه و رشد دانش اموز میشود.
