دانش اموزان طبق برنامه و بودجه بندی که قلم چی داره پیش بروند

طبق برنامه و بودجه بندی که قلم چی داره پیش بروند و از زدن سوال‌های منفی و اشتباه خوداری کنند

دانش اموزان طبق برنامه و بودجه بندی که قلم چی داره  پیش بروند

نام و نام خانوادگی پشتیبان: سحر احمدی

نام رشته و دانشگاه: پزشکی ، علوم تربیتی

عیار کانونی : 5سال پشتیبان کانون

مقطع پشتیبانی:متوسطه 
1

با توجه به اینکه 100 درصد دانش آموزان شما پیشرفت داشته‌اند عملکرد خودتان را برای رشد و پیشرفت دانش آموزانتان توضیح دهید؟   پیگیری مداوم  از دانش آموزان و برنامه ریزی و برسی و تحلیل آزمون به صورت هفته ای و روش رفع کند خوانی و وسواسی خوانی
دانش آموزان شما در کدام درس بیشتر  پیشرفت داشته اند؟  در بیشتر درس ها پیشرفت داشتند
مهم ترین عامل رشد و پیشرفت در دانش آموزتان چه عاملی بوده است؟  مطالعه ی چند ین باری کتاب اصلی و تست کار کردن در کتاب  کارهای قلم چی
فکر می‌کنید این روند رشدی چه مدت ادامه دار باشد و این امر مستلزم چه چیزی می باشد؟  تا پایان آزمون ها این فعالیت را ادامه می‌دهیم  و توصیه  می‌کنیم در کنارش  تست ها و سوالات تشریحی  هم کتر میکنم
آیا در روند رشد و پیشرفت دانش آموزی دچار چالش شده بودید؟ چطور چالش را برطرف کردید؟ خوشبختانه  امسال با برنامه ریزی  که داشتم و پیگری مداوم  از دانش آموزان  دچار چالش نشدم
کدام یک از آموزه های کانون در رشد و پیشرفت دانش آموز شما موثر بوده است؟ اگر طبق  برنامه   و با کیفیت درس خواندن  جلو برویم  هم برای کار های شخصی و هم برای درس خواندن  برای من موثر بود  
چه منابعی را برای رشد و پیشرفت دانش آموزانتان معرفی کردید؟ آیا آنها استفاده کرده اند؟    کتاب های آبی قلم چی و  ۳ سطح توسی    
بله  استفاده  کرده اند
آیا با اولیا دانش آموزان ارتباط دارید؟ این ارتباط چه تأثیری بر روند رشد و پیشرفت فرزندشان داشته است؟  بله  ارتباط  دارم  نسبت  به پارسال که از طریق اولیا پیگیر وضعیت دانش آموزان هستم  و مای اولیا در  میان است و نتیجه  ی خوبی گرفته ام
برای پیشرفت درسی این دانش آموزان در مدرسه (نیمسال اول) چه برنامه ایی دارید؟ طبق برنامه و بودجه بندی که قلم چی داره  پیش بروند  و از  زدن  سوال های منفی و اشتباه  خوداری کنند   و این عمل  مطالعه ی کتاب  درسی و درک  کردن مطالب است نه  به صورت حفظیات   و از وسواسی  خواندن  خوداری  کنند  و نحوه ی  مطالعه ی آنها  با کیفیت باشد  نه  با کمیت

Menu