نام و نام خانوادگی پشتیبان: معصومه عبدالعلی زاده
مقطع پشتیبانی: متوسطه اول
رشته ی پشتیبانی: متوسطه اول
نام شهر و استان: استان آذربایجان غربی _ شهرستان میاندوآب
عیار کانونی پشتیبانی: پیشرفت 100 درصدی دانش آموزان در آزمون 21 آذر
رشته و دانشگاه تحصیل: رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور
میزان پیشرفت درسی دانش آموزان در آزمون 21 آذر نسبت به 4 و 11 مهر: % 70 پیشرفت درسی
نام مدیرگروه: خدیجه خیری
شما به عنوان پشتیبان متوسطه اول ، چگونه این سختی بیشتر کار را مدیریت کردید؟ فکر می کنید نقطه قوت کار شما تا به الان چه بوده است؟با برنامه ریزی ،علاقه ولذتی که از کارم دارم.با دیدن دانش آموزانم که با تلاش واراده برای آینده خود تلاش میکنند.ونقشی که درپیشرفت آن ها دارم شینرینی کار بیشتر میکند.

مهم ترین کاری که شما برای دانش آموزانتان انجام می دهید چیست؟ چگونه این کارها منجر به پیشرفت درسی دانش آموزان شما می شود؟اول روی انگیزه ی آن ها کارمیکنم،چون معتقدم اگر انسان انگیزه وبه دنبال آن اراده داشته باشد،میتواند به همه ی هدف هایش دست یابد،سعی میکنم برنامه ریزی درست وروش مطالعه ی صحیحی داشته باشند وبین مدرسه وآزمون ها هماهنگی ایجاد کنند.
چالش بیشتر دانش آموزان تحت پوشش شما در چه درسی است؟ و چه راه کاری برای رفع این چالش به آنها پیشنهاد می کنید؟هریک از دانش آموزان هرکدام دردرس های متفاوتی نقطه قوت وضعف دارند ،اول مهمترین نکته شناخت این نقاط قوت ونقاط ضعفشون در دروس مختلف است.سعی میکنم نقطه ضعفشان رابعد ازشناخت قبول کنند وبا برنامه ریزی درست آن را رفع کنند.
به عنوان یک پشتیبان موفق در مقوله ی پیشرفت درسی دانش آموزانتان، مهم ترین عامل پیشرفت دانش آموز در آزمون های کانون را چه می دانید؟ کمی توضیح دهید مهم ترینش داشتن انگیزه و تلاش آن هاست.در اینصورت هست که با استفاده از برنامه راهبردی،ابزارها ومنابع مختلف کانون درجهت هرچه موفقیت بیشتر تلاش کنند.
شما چقدر به موضوعات جدید در کانون و اطلاع رسانی همه جانبه ی آنها به دانش آموزان اهمیت می دهید؟ من سعی میکنم ازموضوعات جدید اطلاع داشته باشم و از خدمات هرچه بیشتر کانون برای بچه ها اطلاع رسانی کنم تا هرچه بیشتر تلاش کنند واز خدمات مختلف استفاده کنند.

نظر شما راجع به منابع کانون و مهندسی منابع دانش آموزان کنکوری چیست؟ طبقه بندی دانش آموزان را برای استفاده از کتاب های کانون به چه شکل انجام می دهید؟در دوره متوسطه اول سعی میکنم با استفاده از کارنامه های آزمون ودیگر کارنامه ها سطح هرکدام را دروس مختلف شناسایی کنم وباتوجه به سطح آن ها منبع معرفی کنم وقدم به قدم شاهد پیشرفتشان باشم.
در تماس های خود با گروه تحت پوششتان بیشتر با اولیا صحبت می کنید یا دانش آموزان؟ نقش اولیا را به چه شکل می بینید؟سعی میکنم با هردو هم با دانش آموزان وهم با اولیا درارتباط باشم.اولیا در خانه وبه عنوان کسانی که همیشه همراه دانش آموز هستند،نقش خیلی مهمی درپیشرفت وحمایت ازآن ها دارند

برای نتیجه گیری بهتر دانش آموزانتان در نیم سال اول چه برنامه ای دارید؟ هدف گذاری شما برای نیم سال دوم چیست؟
برای نیمسال اول برای دانش آموزان توصیه میکنم که از آزمون ۱۴ استفاده کنند وآزمون را با دقت تحلیل کنند ومباحثی را که درآن مشکل دارند راشناسایی وبه تسلط کامل در آن هابرسند.از آزمون های ویژه دی ماه و نمونه سوالات سایت واز کتاب های پرتکرار برای رسیدن به نتیجه دلخواه استفاده کنند.وبرای نیمسال دوم با انرژی وبا برنامه ریزی هرچه صحیح تر تلاش کنند
