نام و نام خانوادگی: محمدرضا انگرودی
شهر و استان: شهرستان آمل استان مازندران
مقطع و رشته تحصیلی: دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی
سابقه کانونی بودن: ۸ سال
سابقه پشتیبانی: ۶ سال
مقطع پشتیبانی: دوازدهم انسانی
نام مدیر: محمدرضا انگرودی
۱_آیا در کنار پشتیبانی به کار دیگری مشغول هستید؟
بله آموزگار پایه ششم دبستان شهید محبی هستم
۲_عملکرد خودتان را برای رشد و پیشرفت دانش آموزانتان توضیح دهید؟
ابتدا با بررسی کارنامه ها نقاط ضعف هر یک از دانش آموزان را مشخص کرده و با توجه به سطح هر کسی برایش برنامه راهبردی کانون را شخصی سازی کردم و کتاب های کانونی متناسب با همان سطح را معرفی کردم.
۳_دانش آموزان شما در کدام درس بیش تر پیشرفت داشته اند؟
در درس عربی و درس اقتصاد
۴_مهم ترین عامل رشد و پیشرفت در دانش آموزتان چه عاملی بوده است؟
افزایش تست زنی و بررسی و تحلیل آزمون و همچنین شیوه درست مطالعه و درست آزمون دادن سر جلسه
۵_فکر می کنید این روند رشدی چه مدت ادامه دار باشد و این امر مستلزم چه چیزی می باشد؟
تا پایان سال و تکرار و توالی انجام کارهای ذکر شده برای پایداری این روند بسیار نیازمند بوده است.
۶_آیا در روند رشد و پیشرفت دانش آموزی دچار چالش شده بودید؟ چطور چالش را برطرف کردید؟
بله گاهاً دانش آموزانی با شرایط خاص داشته ام که سعی کردم با مشورت و پیگیری و درخواست کمک از کادر مجموعه کانون در نمایندگی شهرستان آمل این مشکل را برطرف نمایم .
۷_کدام یک از آموزه های کانون در رشد و پیشرفت دانش آموز شما موثر بوده است؟
این که برنامه راهبردی را شخصی سازی کنم و برای هر ذهن برنامه شخصی ارائه دهم و هیچ آزمونی را بدون بررسی و تحلیلی رها نکنم .
۸_چه منابعی را برای رشد و پیشرفت دانش آموزانتان معرفی کردید؟ آیا آنها استفاده کرده اند؟
کتاب های تاک برای مشابه بودن در سطح کنکور و کتاب های ۳ سطحی برای پیشرفت سطح بندی شده
۹_آیا با اولیا دانش آموزان ارتباط دارید؟ این ارتباط چه تأثیری بر روند رشد و پیشرفت فرزندشان داشته است؟
بله قطعا چون ارتباط مداوم با والدین قطعا باعث حفظ آرامش و تسلط در کار می شود و دانش آموز با آسودگی و استمرار بیش تری کارهایش را انجام می دهد .
۱۰_برای پیشرفت درسی این دانش آموزان در مدرسه (نیمسال اول)چه برنامه ای دارید؟
استفاده از کتاب های پرتکرار و سایت کانون بخش نمونه سوالات امتحانی برای آمادگی بیش تر در سوالات امتحانات ترم اول
