نام و نام خانوادگی پشتیبان :نازنین طاهری
رتبه کنکور سراسری: ۹۷۰
نام رشته و دانشگاه:حقوق دانشگاه بین الملل امام خمینی
عیار کانونی : حضور منظم
مقطع پشتیبانی: کنکوری و پایه
نام مدیر:ندا سیفی زاده
مصاحبهگر:ندا سیفی زاده
با توجه به اینکه ۶۲درصد دانش آموزان شما پیشرفت داشتهاند عملکرد خودتان را برای رشد و پیشرفت دانش آموزانتان توضیح دهید؟
سعی می کنم طی تماس هایی که برای اطلاع رسانی انجام می دهم ،روند درسی و تحصیلی دانش اموزان رو هم بررسی می کنم و باتوجه به برنامه راهبردی هر آزمون در حد دو الی سه دقیقه در مورد یکی از دروس و نکات مهم آزمون برای آنها توضیح می دهم و سوالات و اشکالات آنها را باهم بررسی می کنیم و تلاش میکنم اضطراب آنها را نسبت به آزمون ها کاهش دهم و به تحلیل آزمون خیلی اهمیت می دهم و در عصر جمعه تحلیل آزمون های آنها را چک می کنم

دانش آموزان شما در کدام درس بیشتر پیشرفت داشته اند؟
در دروسی که به مطالعه ی بیشتری نیاز دارند و خواندنی هستند مثل علوم و فنون و جامعه شناسی و تاریخ زیرا اکثر دانش اموزان با مرور مطالب و حل تست های زیاد در این دروس به تسلط بیشتری و درصد بالاتری دست پیدا کرده اند
مهم ترین عامل رشد و پیشرفت در دانش آموزتان چه عاملی بوده است؟
علت عمده ی پیشرفت دانش اموزان مسئولیت پذیری و تلاش خود دانش اموزان بوده است ،وقتی دانش اموز متوجه میشود پشتیبان به صورت جدی پیگیر و نگران روند درسی و پیشرفت او است انگیزه ی بیشتری می گیرد و نسبت به برنامه پایبند تر عمل می کند ،مثلا دانش اموزی داشتم که با اصلاح روش مطالعه و پیگیری هفتگی روند نزولی تراز را متوقف کرد و وارد پیشرفت و افزایش تراز شد
فکر میکنید این روند رشدی چه مدت ادامه دار باشد و این امر مستلزم چه چیزی می باشد؟
اگر پیگیری منظم،تحلیل درست و ارتباط با دانش اموز ادامه داشته باشد،این روند رشد می تواند بلند مدت و پایدار باشد ،این امر مستلزم چند عامل است:ثبات در پیگیری روند درسی بچه ها ،تحلیل مداوم عملکرد دانش اموزان و اصلاح اشتباهات آنها ،حفظ انگیزه و روحیه دهی به آنها تا زمانی که این عوامل رعایت شود رشد ادامه دار خواهد بود و تراز بچه ها افزایش خواهد داشت
آیا در روند رشد و پیشرفت دانش آموزی دچار چالش شده بودید؟ چطور چالش را برطرف کردید؟
بله قطعا هیچ روند رشدی بدون چالش نیست مثلاً دانشآموزی داشتم که بعد از چند آزمون ناموفق دچار ناامیدی شده بود. بهجای فشار، تمرکز رو از نتیجه به فرایند منتقل کردم، اهداف کوتاهمدت گذاشتیم و با پیگیری هفتگی، کمکم اعتمادبهنفسش برگشت و روند رشدش تثبیت شد و افزایش تراز داشت
کدام یک از آموزه های کانون در رشد و پیشرفت دانش آموز شما موثر بوده است؟
بهنظر من آموزههایی مثل اصل تراز نه درصد، مرور منظم طبق برنامه راهبردی و تثبیت با آزمونهای پیاپی و شرکت در آزمون ها به صورت حضوری نقش کلیدی داشتن این آموزه ها به دانش اموزان کمک کرده به جای نتیجه گرایی روی فرایند درست تمرکز کنند

چه منابعی را برای رشد و پیشرفت دانش آموزانتان معرفی کردید؟
آیا آنها استفاده کرده اند؟کتاب های آبی و سه سطحی کتاب های خوبی هستند ،من شخصا آنها را مورد ارزیابی و بررسی قرار دادم و با توجه به سطح دانش اموزان به آنها منابع مطالعاتی معرفی می کنم و تکلیف می دهم و تکلیف هارا چک می کنم ،فقط به معرفی اکتفا نمیکنم ، میزان استفاده و کیفیت کار کردن با منبع رو بهصورت منظم پیگیری میکنم ،بله، اکثر دانشآموزها بهصورت مؤثر از این منابع استفاده می کنند
آیا با اولیا دانش آموزان ارتباط دارید؟ این ارتباط چه تأثیری بر روند رشد و پیشرفت فرزندشان داشته است؟
بله ارتباط دارم و روند مطالعات دانش اموزان را چک میکنم و آنها را در جریان آزمون ها قرار می دهم و سعی میکنم با اولیا ارتباط دوجانبه داشته باشم تا با همکاری همدیگر دانش اموزان را وادار به تلاش و پیشرفت کنیم
برای پیشرفت درسی این دانش آموزان در مدرسه (نیمسال اول) چه برنامه ایی دارید؟
برای نیمسال اول، برنامه من بر سه محور اصلی بنا شده:هماهنگی با مدرسه، تثبیت مباحث و ارزیابی مستمر.سعی میکنم برنامه مدرسه و برنامه راهبردی کانون و شرایط فردی دانشآموز در یک مسیر واحد قرار بگیرن،هدف من اینه که دانشآموز نیمسال اول رو با یادگیری عمیق و بدون فشار اضافی پشت سر بذاره، نه فقط با نمره خوب مقطعی
