نام ونام خانوادگی: نسرین احمدی
مدرک تحصیلی : ارشد جامعه شناسی
دانشگاه : دولتی یاسوج
سابقه عضویت در کانون: ۶ سال
دبیر تاریخ
شهر و استان : گچساران ، کهگیلویه و بویراحمد
مصاحبه گر : یدالله مرادی
مهترین عامل و رشد و پیشرفت دانش آموزان شما چه بود ه است؟
قطعا پیشرفت درسی دانش آموزان ترکیبی از عوامل مختلف می تواند باشد: روش مطالعه اصولی، حمایت و پشتیبانی خانواده، معلمها ، نترسیدن از اشتباهات و تلاش بیشتر برای به قوت تبدیل شدن اشتباهات و داشتن مرور و تحلیل دقیق آزمون ها و تاکید و شرکت در آزمون های فرعی کانون از جمله علل های پیشرفت درسی دانش آموزان می باشد.
با توجه به اینکه درصد دانش آموزان شما پیشرفت داشته اند عملکرد شما برای این پیشرفت چه بوده است توضیح دهید؟
سعی کرده ام به دانش آموزان اشتباهات و نقاط ضعفشان را بشناسم و پیگیری برای تبدیل شدن آنها به یک نقطه قوت. واینکه بتوانند بدون نگرانی و ترس از اشتباه هات خود اشتباهات خود را تحلیل کنند و به نقطه قوت تبدیل شوند. و انگیزه و اعتمادبهنفس در یادگیری را پیدا کنند، و با برنامهریزی درست، پیشرفت تحصیلی پایدار داشته باشند ارتباط مستمر با دانش آموزان و تاکید بر شرکت در آزمونهای فرعی جهت آمادگی بیشتر در آزمون های روز جمعه.
کدامیک از آموزه های کانون در پیشرفت دانش آموزان شما موثر بوده است؟
قطعا که آموزه های کانون در روند پیشبرد یادگیری بیشتر و پیشرفت درسی بهتر دانش آموزان نقش مثبت و موثری دارند اما تحلیل آزمونها و تحلیل کارنامه عصر جمعه های آزمون نقش کلیدی دارد.

از چه منابعی،برای پیشرفت دانش آموزان تان استفاده کردید؟
با توجه به بازه های زمانی مختلف از منابع مختلف استفاده شده است.مثلا برای دانش آموزان تراز بالای ۵۶۰۰ از کتاب های سه سطحی جهت آشنایی با تست های متنوع و و پیشرفت کارت جهت پیشبرد مطالبی که عقب هستند از کلاس و رفع نقاط ضعف دانش آموزان استفاده شده است.
ارتباط شما با اولیا و دانش آموزان تا چه اندازه ای بوده؟ و چه تاثیری در پیشرفت آنها داشته است؟
ارتباط مدام هفته ای یکبار تماس با اولیا دانش آموزان و گزارش عملکرد دانش آموزان به اولیا .
برای پیشرفت دانش آموزان در امتحانات نیم سال اول چه برنامه ای دارید؟
تاکید بر استفاده کتابهای پرتکرار و نمونه سوالات سایت کانون و سوالات مشابه امتحانی و سوالات ساده مهمترین کار برای پیشرفت در نیم سال اول می باشد.

پنج راهکار مفید با اولیا و مدرسه را بنویسید؟
برگزاری جلسات آموزشی با اولیا درباره پیگیری و حمایت دانش آموز
پیگیری آزمون های دانش آموزان و تحلیل و بررسی آنها جهت یادگیری تکنیک های مدیریت زمان و کنترل استرس
ایجاد ارتباط بیشتر بین اولیا و دبیران مدارس درباره آزمون ها
تشویق دانش آموزان بر اساس پیشرفت و دادن انگیزه بیشتر به دانش آموزان جهت افزایش اعتماد به نفس آن ها.
