گفت وگو با محمدرضا موسوی؛پشتیبان برتر رشته تجربی

گفت وگو با محمدرضا موسوی؛پشتیبان برتر رشته تجربی تهران

گفت وگو با محمدرضا موسوی؛پشتیبان برتر رشته تجربی

ام و نام خانوادگی:محمدرضا موسوی 

شهر و استان:تهران_تهران

رشته و دانشگاه:رشته تخصص مامایی و بیماری های تولید مثل دانشگاه تهران

سابقه پشتیبانی: 1404-1403

سابقه دانش آموزی کانون: سال دوازدهم

مصاحبه گر:حمیدرضا اکبریان


لطفا خودتان را معرفی کنید؟

محمدرضا موسوی دانشجوی مقطع تخصص مامایی و بیماری های تولید مثل دامپزشکی دانشگاه تهران.از سال 1403 به عنوان پشتیبان و مشاوره در کانون مشغولم.

عملکرد خودتان را برای رشد و پیشرفت دانش آموزانتان توضیح دهید؟
برای پیشرفت دانش آموزان،تحلیل کارنامه آزمون ها به شکل دقیق،هدفگذاری پاسخگویی به سوالات در آزمون های بعدی و بارگزاری مطالب باکیفیت مشاوره ای در کانال شخصی اطلاع رسانی دانش آموزان را انجام می‌دهم.

و برنامه ریزی دقیق متناسب با شرایط هر دانش اموز و در اختیار گذاشتن نمونه سوالات .


دانش آموزان شما بیشتر در کدام درس پیشرفت کرده اند؟
بیشتر دانش آموزان من توانسته اند عملکرد خود را در دروس زیست شناسی و فیزیک ارتقا دهند.
گفت وگو با محمدرضا موسوی؛پشتیبان برتر رشته تجربی


فکر می‌کنید این روند رشدی،چه مدت ادامه دار باشد و این امر مستلزم چه چیزی می باشد؟
تداوم این روند صعودی و پیشرفت عملکردی، بیشتر وابسته به عملکرد دانش آموز است،البته که از تاثیر پشتیبان و مشاور نیز در عملکرد دانش آموز غافل شد ،بنابراین تداوم این روند وابسته به ثبات عملکرد دانش آموز و پشتیبان است.روند پیشرفت دانش آموزان با یک ماه یا دو ماه و به صورت کلی با کوتاه مدت فایده ای ندارد و نمیشود نتیجه ای خوب گرفت و این مدت باید بلند مدت باشد و استمرار و پیوستگی در این مدت خیلی مهم است زیرا اگر دانش آموز در میان این مدت کوتاهی کند یا با عدم دقت درس بخواند انگار وارد دوربرگردان شده و باید راه را از اول شروع کند.


کدام یک از آموزه های کانون در رشد و پیشرفت دانش آموز شما موثر بوده است؟
مهمترین نکته ای که از کانون آموخته ام و سعی در انتقال آن به دانش آموزانم دارم،ادامه دادن و تسلیم نشدن در هر شرایطی است.و تغییر دادن شرایط موجود توسط خودمان



چه منابعی برای رشد و پیشرفت دانش آموزانتان معرفی کردید؟آیا آنها استفاده کردند؟
طبیعتا منابع کمک آموزشی،باید متناسب با هر دانش آموز پیشنهاد شوند.

اما به طور کلی برای دانش آموزان ضعیف کتاب‌های اول کانون،دانش آموزان متوسط کتاب‌های آبی کانون و دانش آموزان قویذو سطح بالا کتاب‌های بنفش را به دانش آموزان معرفی میکنم.



آیا با اولیا دانش آموزان ارتباط دارید؟این ارتباط چه تاثیری بر روند رشد و پیشرفت فرزندشان داشته است؟
بله،با اولیا تمامی دانش آموزانم در ارتباط هستم و به نظر من یکی از مهمترین راه های کنترل عملکرد دانش آموز،پیگیری و نظارت بر دانش آموز از طریق اولیا است.



برای پیشرفت درسی این دانش آموزان در مدرسه(نیم سال اول)چه برنامه ای دارید؟
مطالعه دقیق کتب درسی و استفاده از ویدئوهای آموزشی کانون،کارکردن نمونه سوالات تشریحی بارگزاری شده در سایت کانون و استفاده از کتاب های پرتکرار و اشتباهات متداول برنامه من برای پیشرفت دانش آموزان هستند.




Menu