نام و نام خانوادگی: هستی محمدی
رتبه کنکور 1404: 1710
رشته و دانشگاه قبولی : پزشکی ,دانشگاه علوم پزشکی همدان (روزانه)
تراز کنکور: 9600
تراز سوابق تحصیلی: 9200
نام شهر و استان: روانسر ، کرمانشاه
میانگین تراز: 6374
سالهای حضور در کانون: 4سال
چند آزمون شرکت کرده است؟ 67آزمون
شغل و تحصیلات مادر: خانه دار ، ابتدایی
شغل و تحصیلات پدر: بازنشسته کارگر ، دیپلم
مصاحبهگر و پشتیبان : دلنیا محمودی
اولین تراز شما چند بود و در آزمون آخر به چند رسید؟
اولین تراز پایه دوازدهم ۵۷۰۰ و آخرین ترازم 6400 بود.
مهمترین دلیل این پیشرفت را چه میدانید؟
استمرار و پیوستگی در شرکت در آزمونها و تحلیل درست تمامی آزمونها .
آیا سال گذشته از کتاب تابستان و برنامه راهبردی تابستان استفاده کردید؟
بله از کتاب تابستان و همچنین برنامه راهبردی تابستان استفاده کردم. تابستان زمان بسیار خوبی برای تقویت نقاط ضعف و پیشرفت است که برنامه راهبردی قلم چی مانع سردرگمی در این راه میشود.
شما بعد از نوروز تا آغاز دوران جمعبندی چه برنامهای اجرا کردید؟
برنامه ریزی برای کنکور اردیبهشت و اجرای تست زماندار و حل سوالات کنکور سالهای گذشته با روش هر سه روز یک کنکور از 19 فروردین و جمعبندی مطالب عمومی را هم از عید نوروز آعاز کردم .
از چه زمانی جمعبندی را شروع کردید و روشتان چگونه بود؟
از اواخر اسفند ماه جمعبندی را شروع کردم و با انجام دادن کنکورهای چند سال اخیر و تقسیم کردن تست ها به سه دسته ۱- مباحثی که میدانم ۲- مباحثی هایی که نمیدانم ۳- مباحثی که فراموش کرده ام شروع به دوره کردن سه پایه کردم.
پیوستگی در آزمونها چگونه توانست باعث پیشرفت شما شود؟
شرکت کردن در تمامی آزمونها تسلط بر آزمون و زمانبندی درست را به شما آموزش میدهد و شرایط جلسه کنکور را عادیسازی میکند.
تکنیکها و روشهای مدیریت زمان را، تمرین و استفاده میکنید؟
بله از تکنیک ضربدر و منها استفاده میکردم به صورتی که کنار سوالات وقتگیر ضربدر(×) و کنار سوالاتی که نمیدانستم منها(-) قرار میدادم به این صورت وقت کمتری را سر جلسه از دست میدادم . بله در کنکور هم استفاده کردم.
آیا در آزمونهای هدفگذاری و مشابه پارسال شرکت میکردید؟
بله برای آماده تر شدن برای آزمون اصلی و تمرین کردن زمانبندی درست و مشخص کردن حد انتظار درست از درصدهایی که باید در هر آزمون به دست میآوردم.
از کدام یک از کارنامههای جعبه ابزار کارنامه استفاده میکردید؟
از کارنامه اشتباهات برای مشخص کردن تیپ تستهای که ضعف داشتم و از کارنامه مبحثی در تایمهای جبرانی ساعت مطالعه و تکمیل منابع استفاده میکردم.
مطابق برنامهی راهبردی درس میخواندید؟
بله . بر اساس ضعف و قوت خودم در درس ها ساعت های مشخصی را به هر درس اختصاص میدادم و در هفته اول حدود ۷۰ درصد درسنامه و تست های آموزشی و هفته دوم ادامه درسنامه و بیشتر تست زماندار.
روشتان برای تحلیل آزمونها چگونه بود؟
برای تحلیل آزمون از ویدیو های تحلیل استفاده میکردم و همه سوالات را بررسی میکردم اما اولویتم برا سوالات اشتباه بود که آنها را در دفتری جداگانه یادداشت میکردم.
به طور میانگین و در بازههای مختلف چند ساعت تست میزدید یا مسأله حل میکردید و چند ساعت صرف مطالعه و روخوانی میکردید، در طول سال و در ماههای مختلف این نسبت چه تغییری کرد؟
ساعت های تست زنی متغیر بود در روز های مدرسه ،تست های مطالبی که آن روز تدریس شدهبود را میخواندم و بقیه ساعات را به رفع اشکال اختصاص میدادم.
تکمیل دفتر برنامه ریزی چه کمکی به شما از لحاظ درسی و غیردرسی کرده است؟
بله باعث باعث میشد تصویر کاملی از عملکرد روزانه و هفتگی خود داشته باشم اشتباهات خودم در برنامه ریزی را متوجه شوم.
کدام یک از کتابهای کانون را استفاده میکنید؟
کتاب های آبی و سه سطحی به دلیل تیپ بندی کامل تست ها.
اگر در آزمون تیرماه نسبت به آزمون دی ماه پیشرفت قابل ملاحظهای داشتید، توضیح دهید که در طی ماههای بین این دو آزمون چه برنامهای اجرا کردید؟
مباحثی که در آزمون اردیبهشت ضعف داشتم را دوباره خواندم و بیشتر وقتم را به آزمون زدن در زمان استاندارد صرف میکردم.
برنامه شما برای مطالعه درسهای دهم و یازدهم چگونه بود؟
بیشتر مطالب را در مدرسه یاد میگرفتم و درخانه با دوره کردن جزئی مطالب بیشتر تست همان مباحث را کار میکردم.
چه تصمیماتی برای بهتر شدن در نیم سال دوم گرفتید؟
استفاده بیشتر از آزمونهای مختلف و تستهای زماندار بیشتری کار کردن.
از آنجایی که تمام امتحانات نوبت دوم نهایی است و تاثیر مستقیم در کنکور دارد، چگونه بین این دو تعادل ایجاد کردید؟
در طول سال به صورت مستمر دروس عمومی را مطالعه میکردم و با نزدیک شدن به پایان سال ساعات مطالعه را بیشتر میکردم.
فکر میکردید چنین رتبهای کسب کنید؟
تا حدودی بله، لحظه بسیار دلهره آوری بود.
