پیشرفتم در آزمون‌ها با پیوستگی محقق می‌شد-سارا حمزه

پیشرفتم در آزمون‌ها با پیوستگی محقق میشد-سارا حمزه کانون فرهنگی آموزش قلم چی

پیشرفتم در آزمون‌ها با پیوستگی محقق می‌شد-سارا حمزه

سارا حمزه هستم ، رتبه ٧٢ كنكور تجربي  و دانشجوي رشته دندان پزشكي دانشگاه شهيد بهشتي هستم 

یکی از تفاوت های افراد موفق با دیگران حفظ پیوستگی و تلاش کردن دوباره در صورت شکست است.پیوستگی در آزمون باعث میشود به یک شناخت درستی از خود درمورد آزمون دادن برسیم و در جهت پیشرفت خود تلاش کنیم.

اگر به هر دلیلی مثل نرسیدن به بودجه بندی در آزمون شرکت نکنیم نمیتوانیم نتیجه تلاش های دو هفته خودمان را ببینیم و برای اینکه دوباره به برنامه و بودجه بندی برگردیم باید انرژی بیشتری را صرف کنیم.نباید با نتیجه چند آزمون انگیزه مان را از دست بدهیم و دیگر در آزمون ها شرکت نکنیم .

درواقع پیشرفت در آزمون ها خیلی سریع به دست نمی آید و در صورت پیوستگی در آزمون ها و ادامه دادن تلاشمان محقق میشود.من خودم در تمام آزمون ها شرکت کردم و حتی یک غیبت هم نداشتم البته این بدان معنا نبوده که همیشه با آمادگی صد درصدی در آزمون شرکت میکردم و بودجه بندی آزمون کامل میکردم میدانستم شرکت در آزمون و حتی گرفتن نتیجه ای بیشتر از پیش بینی خودم و مقایسه با دیگران باعث افزایش انگیزه من میشود و تلاش خود را برای جبران در دو هفته بعد بیشتر میکردم.

پیوستگی نه تنها در آزمون ها کمک کننده است بلکه در روند مطالعه ما هم تاثیر زیادی دارد. یکی از دلایل موثر بودن روتین ها در برنامه همین پیوستگی و انجام دادن آن در هر روز است.مطمئنا اگر پیوستگی خود را در مطالعه حفظ کنیم و در صورت شکست خوردن و نتیجه نگرفتن باز به راهمان ادامه دهیم نتیجه تلاش های خود را خواهیم دید.

با پیوستگی سرعت تست زدنم افزایش پیدا می‌کرد-یاسمن فتحی

هیچکس از تلاش کردن و پیوستگی پشیمان نشده- فرزین رستمی

تمامی آزمون‌ها رو بدون غیبت شرکت کردم-میثاق رودسرابی

با پیوستگی در آزمون‌ها عملکردم رو ارزیابی می‌کردم-نگین کیانی

آزمون دادن باعث شناخت بهتری نسبت به خود می‌شود-عبدالله احمدی

اگر به گذشته برگردم باز پیوستگی‌ام را حفظ می‌کنم: محمد کربلایی

پیوستگی باعث افزایش خلاقیت در پاسخ دهی می‌شود- زهرا نوروزی

آزمون دادن باید مداوم باشد:فاطمه قدرتی رتبه 128 کنکور ریاضی

پیشرفت تراز با پیوستگی بدست می‌آید-علی جابری

 

دانش آموزان عزیز، برای رزرو  سارا حمزه  به عنوان پشتیبان ویژه و مشاور کنکور، میتوانید با شماره 0218451 داخلی 3123 تماس بگیرید. یا از طریق اینستاگرام کانون برترها، با ما در ارتباط باشید. 

پیشرفتم در آزمون‌ها با پیوستگی محقق می‌شد-سارا حمزه 

Menu