نام و نام خانوادگی : ستایش میری
پایه : ششم دبستان
نام شهر و استان : زهک – سیستان و بلوچستان
شغل و تحصیلات مادر: عکاس- فوق دیپلم
شغل و تحصیلات پدر:عکاس –دیپلم
میانگین تراز: 6208
سالهای حضور در کانون: 2 سال
چند آزمون شرکت کرده است: 14 آزمون
مصاحبه گر:شقایق سنچولی
- 1-هدف شما از شرکت در آزمونهای کانون چیست؟
- پیشرفت درسی و آشنایی بانمونه سوالات هدف من از شرکت در ازمون های کانون است.
- 2-مهمترین دستاورد و دلیل موفقیت شما در مهرماه چه بود؟
- دلیل موفقیت استمرار در تست زنی و نگاه کردن کتابهای کمک آموزشی بوده است.
- 3-در آزمونها حضوری شرکت میکنید یا آنلاین؟ چرا؟
- حضوری به دلیل مدیریت زمان و آشنایی با محیط و فضای آزمون.
- 4-برای پیشرفت در هر آزمون چگونه برنامه ریزی می کنید؟
- یک هفته مانده به آزمون از طریق برنامه راهبردی قلم چی درس هایم را مطالعه میکنم.
- 5-شما کارنامه آزمون را چه زمانی دریافت می کنید؟ حضوری یا صفحه شخصی؟
- عصر جمعه در صفحه شخصی.
- 6-برای پیشرفت در هر آزمون چگونه برنامه ریزی می کنید؟
- یک هفته مانده به آزمون ازطریق بزرنامه راهبردی قلم چی درس هایم را مطالعه میکنم.
- 7-روش مطالعه موفق شما در کدام درس است؟ توضیح دهید.
- فارسی-علوم و ریاضی ابتدا درسنامه ها را میخوانم بعد تعداد مشخصی را تست میزنم.
- 8-با توجه به اهمیت امتحانات و معدل، چه برنامه ریزی برای موفقیت در امتحانات مدرسه دارید؟
- هر روز درس های مدرسه را مرور میکنم و همراه کتاب های مدرسه کتابهای کمک آموزشی را هم میخوانم.
- 9-مطابق برنامهی راهبردی حرکت میکنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی میکنید؟
- بله- یک هفته مانده به آزمون هر روز یک ساعت مشخص برای درس هایم میگذارم.
- 10-از کدام کارنامه های جعبه ابزارکارنامه استفاده می کنید؟ از هریک چه استفادهای می کنید؟
- از کارنامه آزمون اصلی استفاده میکنم.
- 11-از کدام منابع کمک آموزشی کانون استفاده می کنید؟
- کتاب آبی و خود آموز و دفتر برنامه ریزی استفاده میکنم.
- 12-دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما میکند؟
- بله-برای رسیدن به اهدافم منظم تر پیش میروم.
- 13-تحلیل آزمون را در چه روزی انجام میدهید؟ روش شما برای تحلیل چگونه است؟
- روز بعد آزمون دیدن فیلم های کمک آموزشی در کانون قلمچی و نوشتن خلاصه نویسی.
- 14-منابع و برنامه ای که برای آزمون تشریحی استفاده کردید به چه بود؟
- آزمون تشریحی کانون ندارم .
