نام و نام خانوادگی: مبینا صیامی
پایه: دوازدهم انسانی
نام شهر و استان: مشهد-خراسان رضوی
شغل و تحصیلات مادر: خانهدار_دیپلم
شغل و تحصیلات پدر: کارگر_ سیکل
میانگین تراز: ۶۱۶۰
سالهای حضور در کانون: دو سال (از سال یازدهم)
تعداد آزمونها: ۱۲ تا از تابستان
مصاحبهگر: سيده دريا حسيني
هدف شما از شرکت در آزمونهای کانون چیست؟
افزایش مهارت تستزنی و آمادهشدن برای کنکور.
مهمترین دستاورد و دلیل موفقیت شما در نیمسال اول چه بوده است؟
برنامهریزی برای هر آزمون و خواندن دقیق مطالب.
شما کارنامه آزمون را چه زمانی دریافت میکنید؟ حضوری یا صفحه شخصی؟
روز آزمون از صفحه شخصی دریافت می کنم.
برای پیشرفت در هر آزمون چگونه برنامهریزی میکنید؟
در هفته اول دروس سختتر میخوانم و تمرین میکنم و هفته دوم هم درسهای باقیمانده و مرور مباحث انجام می دهم.
روش مطالعه موفق شما در کدام درس است. توضیح دهید؟
ریاضی و فلسفه اول درسنامه رو میخوانم تستهای آن درس را کامل جواب میدهم و تحلیل میکنم.
با توجه به اهمیت امتحانات و معدل چه برنامهای برای امتحانات دارید؟
برای موفقیت در امتحانات هر درس را از اول سال سعی کردم خوب بخوانم و تمرین حل کنم و دوران عید و اردیبهشت برای جمعبندی و مرور مطالب زمان خوبی است.
مطابق برنامه راهبردی حرکت میکنید؟ چگونه برای دو هفته برنامهریزی میکنید؟
بله. معمولاً هفتگی برنامهریزی میکنم و سعی میکنم در برنامه هر روز دروس حفظی و کاربردی هر دو را در برنامه داشته باشم و دو روز آخر به آزمون مطالب را جمعبندی میکنم.
از کدام کارنامهها استفاده میکنید؟ از هریک چه استفادهای میکنید؟
از کارنامه پروژهای و کارنامه آزمونها و کارنامه پنج نوع درس. کارنامه پنج نوع درس کمک میکند که متوجه نقطه ضعفها بشم و بیشتر تلاش کنم.
از کدام منابع آموزشی کانون استفاده میکنید؟ چرا؟
از کتاب اقتصاد کنکور ابی و کتابهای سه سطحی تاریخ و جغرافیا، کتابهای سه سطحی باعث میشود که جمعبندی و مرور مطالب بهتر انجام بشود
دفتر برنامهریزی دارید؟
بله؛دفتر برنامه ریزی دارم و از آن استفاده می کنم.
تحلیل آزمون را چه روزی انجام میدهید؟ روش شما برای تحلیل چگونه است؟
تحلیل آزمون را در دو مرحله و دو روز بعد آزمون انجام میدهم تستهای اشتباه را تحلیل کرده نکات مهم را یادداشت میکنم و برای بعضی دروس ویدئو های تحلیل را میبینیم.
با توجه به عملکرد و نتایج نیمسال اول چه تغییرات مثبتی ایجاد خواهید کرد؟
مرور بیشتر مطالب
