نام و نام خانوادگی: امیررضا عباسی
پایه:دوازدهم تجربی
نام شهر و استان: اردبیل
شغل: خانه دار
شغل: فوت شده
میانگین تراز: 6700
سالهای حضور در کانون: 2 سال
چند آزمون شرکت کرده است: 40 آزمون
مصاحبه گر: شیده شیرازی
هدف شما از شرکت در آزمونهای کانون چیست؟
آمادگی برای کنکور و مدیریت زمان است.
مهمترین دستاورد و دلیل موفقیت شما در مهرماه چه بود؟
مرور مداوم در کنار پیشروی دروس و استمرار مطالعه است.
شما کارنامه آزمون را چه زمانی دریافت می کنید؟ حضوری یا صفحه شخصی؟
روز آزمون در صفحه شخصی دریافت میکنم.
برای پیشرفت در هر آزمون چگونه برنامه ریزی میکنید؟
ابتدا بودجهبندی آزمون را بررسی میکنم، سپس برای هر درس مرور و تستزنی مشخصی در طول دو هفته انجام میدهم.
روش مطالعه موفق شما در کدام درس است؟ توضیح دهید.
شیمی. مطالعه جزوه و حل تستهای آن و بعد کتاب تست و حل کردن آزمونهای آزمایشی مختلف است.
شما به چند زوج درس در آزمون پاسخ میدهید؟ کدام درسها؟ چرا؟
دوازدهم و دهم. چون هنوز به مباحث درسهای بعدی نمیرسم.
روش مطالعه یک درس را که در آزمونها درصد بالاتری میزنید را توصیح دهید؟
شیمی. یکی از دلایل بالاتر زدن شیمی حل روتین روزانه 5 تست از مسائل در 8 دقیقه بود.
مطابق برنامهی راهبردی حرکت میکنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی میکنید؟
بله؛ طبق برنامه راهبردی پیش میروم و مباحث را در طول دو هفته بین یادگیری، تمرین و مرور تقسیم میکنم.
از کدام کارنامههای جعبه ابزار کارنامه استفاده میکنید؟ از هر یک چه استفادهای میکنید؟
کارنامه آزمون جمعه را از صفحه شخصی دریافت میکنم و با تحلیل آن عملکرد درسی خودم را تحلیل میکنم.
از کدام منابع کمک آموزشی کانون استفاده میکنید؟
از کتابهای سه سطحی کانون استفاده میکنم.
دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما میکند؟
بله، حجم کار هفتگی خود را دارم و با توجه به نتیجه آزمون برای آزمونهای بعدی برای خود هدفگذاری میکنم.
تحلیل آزمون را در چه روزی انجام میدهید؟ روش شما برای تحلیل چگونه است؟
همان روز، تست زنی دوباره بعد از تحلیل برای فهمیدن بی دقتیها سر آزمون انجام میدهم.
روش مطالعه شما برای ایجاد تعادل در مطالعه بین درسهای عمومی و اختصاصی را توضیح دهید.
ابتدا درس زیست میخوانم و بعد حدود 2 ساعت یکی از درسهای عمومی را میخوانم و برای دروس بعدی تستهای زوج را میزنم تا به مباحث آزمون برسم و اگر وقت اضافه داشتم تستهای فرد را میزنم.
