نام و نام خانوادگی: امیررضا آمالی
پایه: فارغالتحصیل تجربی
نام شهر و استان: الوند قزوین
شغل و تحصیلات مادر: کارمند لیسانس
شغل و تحصیلات پدر: کارگر فوق دیپلم
میانگین تراز: 6000
سالهای حضور در کانون: 3 سال
مصاحبه گر: امیرحسین فتحی پور
- هدف شما از شرکت در آزمونهای کانون چیست؟
آمادگی برای کنکور ، سنجش میزان علم ، مدیریت آزمون
- مهمترین دستاورد و دلیل موفقیت شما در مهرماه چه بود؟
تراز 6600 برای دوازدهم و درصد های 85 برای زیست و 80 فیزیک و شیمی ، برنامه ریزی اصولی به همراه آزمون های آمادگی برای قبل آزمون اصلی
- در آزمونها حضوری شرکت میکنید یا آنلاین؟ چرا؟
حضوری ، برای درک بهتر شرایط کنکور و مدیریت استرس و وقت درست
- شما کارنامه آزمون را چه زمانی دریافت می کنید؟ حضوری یا صفحه شخصی؟
کارنامه زود هنگام از اپ کانونی ها و کارنامه اصلی از صفحه شخصی قلمچی
- برای پیشرفت در هر آزمون چگونه برنامه ریزی می کنید؟
برنامه ریزی طبق برنامه راهبردی قلمچی و تلاش برای زدن آزمون بیشتر از سال های گذشته
- روش مطالعه موفق شما در کدام درس است؟ توضیح دهید.
زیست ، به صورت پارت بندی شدی همه روزه ، یعنی کل روز های هفته در برنامم هستش و در دو پارت مطالعه و تست طبقه بندی شده
خواندن روزانه یک پارت ۱ الی ۲ ساعته دروس عمومی به همراه روتین های شبانه لغت و ترجمه برای عربی زبان ادبیات
- مطابق برنامهی راهبردی حرکت میکنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی میکنید؟
بله طبق برنامه راهبردی پیش میرم ، بیشتر سعی در تموم کردن کامل مطالعه در هفته اول و اتمام تست ها تا روز دو شنبه هفته دوم ، و زدن آزمون ها و مرور مطالب برای روز های آخر
- از کدام کارنامه های جعبه ابزارکارنامه استفاده می کنید؟ از هریک چه استفادهای می کنید؟
متاسفانه از جعبه ابزار کارنامه اطلاعی ندارم و صرفا درصد های کارنامه و تراز و چند از ده آن را چک و برسی میکنم
- از کدام منابع کمک آموزشی کانون استفاده می کنید؟
کتاب های سه سطحی
- دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما میکند؟
بله ، وجود دفتری برای برنامه ریزی نوشتاری خیلی کمک به طبقه بندی اهمیت مطالب در ذهنم میکنه
- تحلیل آزمون را در چه روزی انجام میدهید؟ روش شما برای تحلیل چگونه است؟
در همان روز جمعه تحلیل آزمون را انجام میدم ، همه سوال ها را دوباره چک میکنم و اگر سوالی را حل نکرده بودم و یا اشتباه حل کرده بودم مجدد آن را حل میکنم و برسی میکنم
