نام و نام خانوادگی: اسرا محمدی
نام رشته و دانشگاه: کارشناسی برق – کنترل دانشگاه کردستان
سابقه همکاری با کانون :2 سال مقطع پشتیبانی:متوسطه ی اول
نام شهر و استان : سنندج - کردستان
مدیر: ثنا یونسی
مصاحبه گر: ثنا یونسی
با توجه به اینکه 71 درصد دانش آموزان شما پیشرفت داشتهاند عملکرد خودتان را برای رشد و پیشرفت دانش آموزانتان توضیح دهید؟
به دانش آموزان برنامه می دادم , بیشتر پیگیری می کردم و به آنها پیشنهاد می دادم از کلاس های آنلاین و آفلاین برنامه ی پیشرفت استفاده کنند.
دانش آموزان شما در کدام درس بیشتر پیشرفت داشته اند؟
در درس های ریاضی و علوم و دانش آموزان پایه ی نهم در سوالات هوش و استعداد تحلیلی پیشرفت داشتند.
مهم ترین عامل رشد و پیشرفت در دانش آموزتان چه عاملی بوده است؟
تلاش و تست زنی مستمر بوده است.
فکر میکنید این روند رشدی چه مدت ادامه دار باشد و این امر مستلزم چه چیزی می باشد؟
باید تا پایان سال تحصیلی و همچنین رسیدن به هدفشان که قبولی در مدارس خاص و رشته ی دلخواه خودشان است , ادامه دار باشد ؛ این امر مستلزم پشتکار و برنامه ی منظم است.
آیا در روند رشد و پیشرفت دانش آموزی دچار چالش شده بودید؟ چطور چالش را برطرف کردید؟
بله چالشی که از طرف مدرسه ایجاد شده بود که برنامه ی مدرسه عقب تر بود؛ به دانش آموزان پیشنهاد کردم که از کلاس های آفلاین و آنلاین استفاده کنند و همچنین از روی درسنامه ی کتاب آبی , خودخوان درس را بخوانند.

کدام یک از آموزه های کانون در رشد و پیشرفت دانش آموز شما موثر بوده است؟
برنامه راهبردی , برنامه ی جهش یا پیشرفت و مشاوره ی ویژه توسط مدیر گروه و پشتیبان موثر بوده است.
چه منابعی را برای رشد و پیشرفت دانش آموزانتان معرفی کردید؟ آیا آنها استفاده کرده اند؟
کتاب های آبی برای تست های آموزشی , کتاب اشتباهات متداول , کتاب های سه سطحی برای تست های حرفه ای و کتاب های پرتکرار را معرفی کردم. بله از کتاب ها استفاده کرده اند.
آیا با اولیا دانش آموزان ارتباط دارید؟ این ارتباط چه تأثیری بر روند رشد و پیشرفت فرزندشان داشته است؟
بله ؛ از برنامه ی واقعی مطالعه و تست زنی دانش آموزان مطلع می شوم و اینکه والدین در جریان برنامه ی مطالعاتی فرزندشان باشند , تاثیر بیشتری بر پیشرفت دانش آموز دارد.
برای پیشرفت درسی این دانش آموزان در مدرسه (نیمسال اول) چه برنامه ایی دارید؟
از کارنامه ی مبحثی و 5نوع درس جهت اطلاع از نقاط قوت و ضعف استفاده کنند , درسنامه ی کتاب های آبی را مطالعه کنند و سوالات کتاب های پرتکرار را حل کرده و درسنامه ی آن کتاب را بخوانند.

