نام و نامخانوادگی: آیسل قاسمیزاده
پایه: یازدهم انسانی
نام شهر و استان: سلماس، آذربایجان غربی
شغل و تحصیلات مادر: دیپلم، خانهدار
شغل و تحصیلات پدر: دیپلم، کارگر
سالهای حضور در کانون: ۱ سال
مصاحبهگر: زهرا ماندگار
هدف شما از شرکت در آزمونهای کانون چیست؟
برای آمادگی کنکور و آشنایی با مطالب مهم و چالشی می باشد.
برای پیشرفت در هر آزمون چگونه برنامهریزی میکنید؟
بعد از هر آزمون پاسخنامه را بررسی میکنم و با توجه به اشتباهاتم برای آزمون بعد دقیقتر برنامهریزی میکنم.
روش مطالعه موفق شما در کدام درس است؟ توضیح دهید.
در درسهای جامعهشناسی و روانشناسی ابتدا مطالب را عمیق مطالعه میکنم، سپس تست میزنم و آنها را تحلیل میکنم.
با توجه به اهمیت امتحانات و معدل، چه برنامهای برای موفقیت در امتحانات مدرسه دارید؟
در کنار آزمونهای تستی کانون، مطالب را بهصورت تشریحی میخوانم و برای پیشبرد هر دو بخش برنامهریزی میکنم.
مطابق برنامه راهبردی حرکت میکنید؟ چگونه برای دو هفته برنامهریزی میکنید؟
بله، مطابق برنامه راهبردی پیش میروم. برنامه کانون را با برنامه مدرسه تطبیق میدهم و برای پیشبرد هر دو تلاش میکنم.
از کدام کارنامههای جعبهابزار کارنامه استفاده میکنید؟ از هر یک چه استفادهای میکنید؟
از کارنامه اصلی برای بررسی درصد، تراز و رتبه و از کارنامه اشتباهات برای شناسایی مباحثی که نیاز به مطالعه بیشتری دارند.

از کدام منابع کمک آموزشی کانون استفاده میکنید؟ چرا؟
از کتابهای سه سطحی و پرتکرار؛ چون مباحث مهم را پوشش میدهند.
دفتر برنامهریزی دارید؟ تکمیل این دفتر چه کمکی به شما میکند؟
بله. باعث میشود زمانبندی دقیقی داشته باشم و فعالیتها را براساس توانایی و ظرفیت واقعیام تنظیم کنم.
تحلیل آزمون را در چه روزی انجام میدهید؟ روش شما برای تحلیل چگونه است؟
اگر فرصت داشته باشم همان روز تحلیل میکنم؛ اگر نه تا قبل از آزمون بعد انجامش میدهم. ابتدا سؤالهای اشتباه را دوباره حل میکنم و سپس پاسخنامه را بررسی میکنم.
به نظر شما دفتر برنامهریزی چه کمکی به پیشرفت در آزمونها می کند؟
کمک میکند بدانم ساعت واقعی مطالعه چقدر است و بتوانم مدیریت بهتری داشته باشم.
به نظر شما بزرگترین ویژگی آزمونهای کانون چیست؟
سطح آزمونها به کنکور نزدیک است و باعث میشود با سؤالات چالشی و نکات مهم آشنا شوم.
بزرگترین دستاورد شما از شرکت در آزمونهای کانون چیست؟
پیشرفت در مدرسه و آشنایی با سبک سؤالات کنکور است.
