نام و نام خانوادگی: آیلین رنجبری
پایه: نهم
نام شهر و استان: اسلام آباد غرب- کرمانشاه
شغل و تحصیلات مادر: دبیر ریاضی- کارشناسی
شغل و تحصیلات پدر: کارمند- کارشناسی ارشد
میانگین تراز: ۶۰۰۷
سالهای حضور در کانون: 1 سال
چند آزمون شرکت کرده است: ۷
مصاحبه گر: زهرا رنجبری
1. هدف شما از شرکت در آزمونهای کانون چیست؟
آشنایی با سوالات مختلف و سنجش خودم با بقیه دانش آموزان که بفهمم در چه سطحی هستم.
2. مهمترین دستاورد و دلیل موفقیت شما در مهرماه چه بود؟
من در آزمون های اول با بی دقتی و خیلی سریع سوالات رو میخوندم و فهمیدم که تعدادی از سوالات اشتباهم به خاطر همین بی دقتی و خیلی سریع خواندن بود مخصوصا در درس فارسی ولی با کمی تلاش سعی کردم با حوصله تر سوالات را بخوانم و به مرور توانستم این مشکل را برطرف کنم.
3. در آزمونها حضوری شرکت میکنید یا آنلاین؟ چرا؟
حضوری، بجز یکبار به نظرم آزمون حضوری شبیه تر است به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی.
4. شما کارنامه آزمون را چه زمانی دریافت می کنید؟ حضوری یا صفحه شخصی؟
حدودا ساعت 2 تا 3 از صفحه شخصی دانلود میکنم.
5. برای پیشرفت در هر آزمون چگونه برنامه ریزی می کنید؟
طبق بودجه بندی آزمون ها نصف مباحث آزمون را در هفته ی اول میخوانم و نصف دیگر مباحث را در هفته ی دوم.
6. روش مطالعه موفق شما در کدام درس است؟ توضیح دهید.
در درس های عمومی و درس های علوم و ریاضی، سعی می کنم درس های عمومی را بفهمم نه اینکه حفظ کنم
در درس علوم و ریاضی هم به دلیل علاقه به این دو درس موفق هستم.
7. با توجه به اهمیت امتحانات و معدل، چه برنامه ریزی برای موفقیت در امتحانات مدرسه دارید؟
من سعی میکنم در کلاس درس را خوب بفهمم، موضوع تدریس را برای امتحانات معمولا به خاطر بودجه بندی آزمون در طول هفته یک یا دوبار درس هایی را که امتحان دارم مرور میکنم و شب امتحان یک مرتبه درس ها را میخوانم.
8. مطابق برنامهی راهبردی حرکت میکنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی میکنید؟
بله، درس هایی را که تسلط دارم مرور می کنم در دو هفته و درس هایی را که ایراد دارم درسنامه را می خوانم و سعی میکنم تعدادی تست حل کنم، طبق برنامه ی مشاور قلمچی
9. تحلیل آزمون را در چه روزی انجام میدهید؟ روش شما برای تحلیل چگونه است؟
در آزمون های اول تحلیل نمیکردم ولی در چند آزمون اخیر معمولا دفترچه ی اصلی رو سعی میکنم در روز جمعه و شنبه تحلیل کنم و سوالات اشتباه و یا نزده را بررسی کنم و علت غلط زدن یا نزده گذاشتن سوالات را بفهمم مثلاً اینکه از بی دقتی بوده یا نفهمیدن سوال یا اینکه آن بخش را یاد نگرفته ام.
