گفتگوبا دانش آموز علی شیرسوار عضو باشگاه 500تایی

تکمیل دفتر برنامه ریزی در برنامه ریزی مرتب و مطالعه به موقع درسهایم به من خیلی کمک کرده است.

گفتگوبا دانش آموز علی شیرسوار عضو باشگاه 500تایی

نام و نام خانوادگی :علی شیرسوار 

پایه: ششم 

نام شهر و استان: استان آذربایجان غربی شهر خوی 

شغل و تحصیلات مادر :دیپلم - خانه دار 

شغل و تحصیلات پدر : لیسانس - کارمند 

میانگین تراز ۶۰۰۰ 

سال‌های حضور در کانون:یک سال 

چند آزمون شرکت کرده است:۱۲ آزمون 

مصاحبه گر: ناصر محمدزاده


هدف شما از شرکت در آزمون‌های کانون چیست؟

پیشرفت تحصیلی ، بالا رفتن سرعت تست زنی ،آزمون مدارس سمپاد.


مهم‌ترین دستاورد و دلیل موفقیت شما در مهرماه چه بود؟ 

مطالعه دفترچه های آزمون های قبلی و کتاب های سه سطحی کانون.


در آزمون‌ها حضوری شرکت می‌کنید یا آنلاین؟ چرا؟ 

حضوری -تا به شرایط آزمون های حضوری ها تو کنم.


شما کارنامه آزمون را چه زمانی دریافت می کنید؟ حضوری یا صفحه شخصی؟

عصر همان روز در صفحه شخصی کانون و شنبه حضور.


برای پیشرفت در هر آزمون چگونه برنامه ریزی می کنید؟

کتاب های درسی را کامل مطالعه می کنم و در صفحه شخصی آزمون های مشابه پارسال شرکت می کنم.


روش مطالعه موفق شما در کدام درس است؟ توضیح دهید.

درس های مطالعات و علوم اول کتاب های درسی را کامل می خوانم بعد  کتاب های سه سطحی کانون را مطالعه می کنم.


با توجه به اهمیت امتحانات و معدل، چه برنامه ریزی برای موفقیت در امتحانات مدرسه دارید؟

همیشه کتاب ها را از اول تا جایی که خواندیم مرور می کنم.


مطابق برنامه‌ی راهبردی حرکت می‌کنید؟ بله چگونه برای دو هفته برنامه ریزی می‌کنید؟ 

هر روز یک مقداری از برنامه راهبردی را مطالعه می کنم.


از کدام کارنامه های جعبه ابزارکارنامه استفاده می کنید؟ از هریک چه استفاده‌ای می کنید؟

کارنامه آزمون ها.


از کدام منابع کمک آموزشی کانون استفاده می کنید؟

کتاب های سه سطحی ، کتاب سرعت و دقت.


دفتر برنامه ریزی دارید؟ بله  تکمیل دفتر چه کمکی به شما می‌کند؟

کمک در برنامه ریزی مرتب و انجام دادم به موقع تکالیف.


تحلیل آزمون را در چه روزی انجام می‌دهید؟ روش شما برای تحلیل چگونه است؟ 

بعداز آزمون سوالاتی که در آنها مشکل دارم را با کمک پاسخ نامه دوباره تمرین می کنم.


منابع و برنامه ای که برای آزمون تشریحی استفاده کردید به چه بود؟

در آزمون تشریحی شرکت نکرده ام.

Menu