نام و نام خانوادگی: فروغ الم لی
پایه : یازدهم تجربی
نام شهر و استان: آذربایجانغربی
شغل و تحصیلات مادر: فرهنگی _ لیسانس
شغل و تحصیلات پدر :فرهنگی_ لیسانس
میانگین تراز: ۶۴۴۰
سالهای حضور در کانون:۳ سال
چند آزمون شرکت کرده است: 44 آزمون
مصاحبه گر : سحر پیربداقی
- هدف شما از شرکت در آزمونهای کانون چیست؟
- موفقیت در امتحانات مدرسه و موفقیت در کنکور به خصوص رشته های پزشکی
مهمترین دستاورد و دلیل موفقیت شما در مهرماه چه بود؟
مطالعه دروس یازدهم (نگاه به آینده) سال یازدهم از تابستان
در آزمونها حضوری شرکت میکنید یا آنلاین؟ چرا؟
اکثرا حضوری شرکت میکنم چون شبیه به جلسه آزمون کنکور است.
- شما کارنامه آزمون را چه زمانی دریافت می کنید؟ حضوری یا صفحه شخصی؟
- از طریق صفحه شخصی روز جمعه بعد از آزمون دریافت میکنم و حضوری هم دریافت میکنم
برای پیشرفت در هر آزمون چگونه برنامه ریزی می کنید؟
سعی میکنم طبق برنامه راهبردی مطالعه کنم و پیشروی داشته باشم
- روش مطالعه موفق شما در کدام درس است؟ توضیح دهید.
- شیمی،از کتاب سه سطحی کانون برای تست زنی استفاده میکنم که باعث پیشرفت من در درس شیمی شده است
- با توجه به اهمیت امتحانات و معدل، چه برنامه ریزی برای موفقیت در امتحانات مدرسه دارید؟
- درس هر روز را همان روز به طور کامل مطالعه میکنم و سعی میکنم تمرین تشریحی داشته باشم
مطابق برنامهی راهبردی حرکت میکنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی میکنید؟
بله،اول تکالیف مدرسه را انجام میدهم بعد هر روز برای یک کتاب درسی تست میزنم و اول تست آموزشی و بعد تست زماندار انجام میدهم
- از کدام کارنامه های جعبه ابزارکارنامه استفاده می کنید؟ از هریک چه استفادهای می کنید؟
- کارنامه اشتباهات و کارنامه آزمون رو نگاه میکنم و سعی میکنم نقاط قوت و ضعفم را بررسی کنم و هدف گذاری داشته باشم
از کدام منابع کمک آموزشی کانون استفاده می کنید؟
- کتاب آبی و سه سطحی
- دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما میکند؟
- بله،باعث میشود برنامه اصولی برای درس هایم داشته باشم
- تحلیل آزمون را در چه روزی انجام میدهید؟ روش شما برای تحلیل چگونه است؟
- روز جمعه بعد از ظهر،سوالات نادرست را یکبار دیگر برای خودم حل میکنم و متوجه اشتباهاتم میشوم
- منابع و برنامه ای که برای آزمون تشریحی استفاده کردید به چه بود؟
- در آزمونهای تشریحی شرکت نکرده ام اما برای پروژه های بعدی با پشتیبانم مشورت میکنم.
