نام و نام خانوادگی : سارینا قاسمی
نام شهر و استان : زنجان - خدابنده
میانگین تراز : 7300
تراز کنکور : 11306
شغل و تحصیلات پدر : آزاد
شغل و تحصیلات مادر : خانه دار
نام مصاحبه گر : مهراوه حمزه
لطفا خودتان را معرفی کنید و بفرمایید چه رشته و دانشگاهی پذیرفته شده اید ؟
من سارینا قاسمی هستم ، رتبه 141 کنکور 1404 و در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی پذیرفته شده ام .
از چه سالی عضو کانون بوده اید و چند آزمون شرکت کرده اید ؟
من از سال دهم عضو کانون شده ام و به مدت 3 سال عضو کانون بوده ام و در 65 آزمون برنامه ای شرکت کرده ام .
در سال کنکور ، بیشتر از چه منابعی استفاده می کردید ؟
من از کتاب های آبی به دلیل شباهت به سوالات کنکور ، استفاده می کردم .
دانش آموزان رتبه برتر دو گروه هستند : کسانی که به تدریج درس ها را خواندند ، کسانی که شب امتحانی بودند .
شما جزء کدام گروه بودید ؟
من جزو دانش آموزان گروه اول بودم و در طول سال تحصیلی ، برنامه ریزی می کردم و تمام دروس را می خواندم .
مهم ترین تاثیر کانون برای شما چه بود ؟
شرکت در آزمون های کانون کمکم می کرد تا همیشه برای امتحانات مدرسه آماده باشم .
مهم ترین و تاثیرگذارترین تصمیم شما در سال کنکور چه بود ؟
من در سال کنکور ، خیلی از تفریحاتم را کنار گذاشتم و بیشترین زمانم را به درس خواندن اختصاص دادم .
در کدام درس روش مخصوص خود را داشتید و نتیجه خوبی گرفتید ؟
درس زیست نتیجه خوبی گرفتم . برای تسلط روی این درس بیشترین زمانم را روی شکل ها و متن کتاب درسی گذاشتم .
در درس ریاضی و فیزیک چند درصد تست حل می کردید و چند درصد سوال تشریحی حل می کردید ؟
من در طول سال ، تمام زمانم را به تست زنی اختصاص می دادم و در زمان امتحانات سوالات تشریحی حل می کردم . روش کارم هم به این صورت بود که در ابتدا سوالات کتاب درسی و بعد سوالات نهایی سال های قبل را مرور می کردم .
بهترین درس شما چه درسی بود ؟
زیست – من برای این درس از منابع مختلفی استفاده کردم و منبع اصلی من کتاب درسی بود که به طور مرتب مرور می کردم .
برنامه شما برای دوره جمع بندی نیم سال اول چه بود ؟
من برای دوره جمع بندی ، مرور متن کتاب های زیست و شیمی و آزمون های جامع نیم سال اول سال های گذشته را مرور می کردم .
در دوره طلایی نوروز از چه منابعی استفاد می کردید ؟
در بازه زمانی نورزو هم از آزمون های جمع بندی سال های قبل و کنکور سال های گذشته استفاده می کردم.
