گفتگو با پارمیس پیوسته گر تابستان

گفتگو با پارمیس پیوسته گر قهرمان تابستان از شهر یاسوج

گفتگو با پارمیس پیوسته گر تابستان

 نام و نام خانوادگی: پارمیس پیوسته گر

پایه: ششم

نام شهر و استان: کهگیلویه و بویراحمد

شغل و تحصیلات مادر: فیزیوتراپیست - کارشناس فیزیوتراپی

شغل و تحصیلات پدر: آزاد - مهندسی عمران 

میانگین تراز: ۶۹۹۷

سال‌های حضور در کانون: ۱ سال (ششم دبستان)

چند آزمون شرکت کرده است: ۵ آزمون

 مصاحبه گر :  پریسا روا

 

  1. هدف شما از شرکت در آزمون‌های کانون چیست؟ آمادگی برای آزمون تیزهوشان و افزایش مهارت تست زنی.

 

  1. مهم‌ترین چیزی که در این سال‌ ها از کانون و آزمون ‌ها یاد گرفته اید چیست؟ آشنایی با نمونه سوالات مختلف و با برنامه درس خواندن.

 

 

  1. در آزمون‌ها حضوری شرکت می‌کنید یا آنلاین؟ چرا؟ حضوری، که حس آزمون واقعی را به فرد میدهد و همچنین سنجش بهتر. 

 

 

  1. با توجه به اهمیت امتحانات و معدل، چه برنامه ریزی برای موفقیت در امتحانات مدرسه دارید؟ خوب آزمون دادن و تحلیل کردن درست و یادگیری سوالات امتحانی که در آزمون می آیند.

 

 

  1. مطابق برنامه‌ی راهبردی حرکت می‌کنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی می‌کنید؟ بله من با برنامه ی راهبردی درس میخوانم، و کامل با آن برای خودم برنامه ریزی میکنم چون شامل مطالعه ی مدرسه هم میشود.

 

  1.  برنامه شما برای شروع سال تحصیلی چیست؟ خوب درس بخوانم و خوب تست بزنم و تست هوش را هم در برنامه ی خود قرار دهم.

 

  1.  با توجه به دستاوردهای تابستان، چه تصمیماتی برای نیم سال اول گرفته‌اید؟ با نظم و منظم و مستمر مطالعه کنم و درس بخوانم و ساعت مطالعه ی خودم را بتونم کمی بیشتر کنم.

 

 

  1. از کدام منابع کمک آموزشی کانون استفاده می کنید؟ کتاب های سه سطحی، و کتاب اول و کتاب های آبی و کتاب های هوش

 

  1. دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما می‌کند؟ بله من دفتر برنامه ریزی دارم و این باعث میشود، که بتوانم متوجه بشوم برای هر درس چقدر در طول آن هفته مطاله کرده ام.

 

  1. تحلیل آزمون را در چه روزی انجام می‌دهید؟ روش شما برای تحلیل چگونه است؟ بلافاصله بعد از آزمون و اشتباهات و نزده ها را میخوانم و جبران میکنم تا کامل با آن تیپ آشنا شوم.

 

  1. منابع و برنامه ای که برای آزمون تشریحی استفاده کردید به چه بود؟ کتاب های کانون را مطالعه میکنم.

 

Menu