نام و نام خانوادگی: کسری وحدتی
پایه: ششم
نام شهر و استان: یاسوج ــکهگیلویه و بویراحمد
شغل و تحصیلات مادر: لیسانس ــ معلم
شغل و تحصیلات پدر: لیسانس ــ دیوان محاسبات
میانگین تراز: بین ۶۵۰۰ تا ۷۰۰۰
سالهای حضور در کانون: ۲ سال (پنجم و ششم دبستان)
چند آزمون شرکت کرده است: ۲۴ آزمون
مصاحبه گر :فاطمه اوحدی نیا
- هدف شما از شرکت در آزمونهای کانون چیست؟ هدفم پیشرفت در درس هایم و رسیدن به هدف و نتیجه گرفتن هست.
- مهمترین چیزی که در این سال ها از کانون و آزمون ها یاد گرفته اید چیست؟ سوالاتی که شک دارم را نزنم، سوالات دام را به خوبی فکر کنم بعد پاسخ دهم، سرعت عملم در تست و پاسخ دادن بالا رفت.
- در آزمونها حضوری شرکت میکنید یا آنلاین؟ چرا؟ حضوری، چون تمرکز بیشتر است و از زمان بهتر می شود استفاده کرد و همه چیز را بهتر میتونم تحت کنترل خودم داشته باشم.
- با توجه به اهمیت امتحانات و معدل، چه برنامه ریزی برای موفقیت در امتحانات مدرسه دارید؟ بعد از تدریس هر درس مرور و مطالعه داشته باشم تا تسلط بیشتری روی مطالب داشته باشم و درس ها را به شب امتحان موکول نکنم.
- مطابق برنامهی راهبردی حرکت میکنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی میکنید؟ بله من طبق برنامه ی راهبردی مطالعه میکنم و با توجه به برنامه تست میزنم و تحلیل می کنم.
- برنامه شما برای شروع سال تحصیلی چیست؟ مطابق برنامه پیش بروم ، از وقتم نهایت استفاده را بکنم
- با توجه به دستاوردهای تابستان، چه تصمیماتی برای نیم سال اول گرفتهاید؟ تصمیم دارم ترازم رو به بالا رشد کند و خیلی منظم تر از قبل درس بخوانم.
- از کدام منابع کمک آموزشی کانون استفاده می کنید؟ بیشتر کتاب های سه سطحی و آبی کانون و کتاب های هدیه کانون را مطالعه میکنم.
- دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما میکند؟ بله، دفتر برنامه ریزی خیلی برای من کمک کننده است، و ساعات مطالعه و دروس هایی که میخوانم را در آن وارد می کنم ، کمک به پیشرفتم و رفع ضعف هام می کند و روز قبل از آزمون آن ها رو مرور می کنم.
- تحلیل آزمون را در چه روزی انجام میدهید؟ روش شما برای تحلیل چگونه است؟ روزهای بعد از آزمون هر وقت که وقت آزاد داشته باشم. و اینکه سولات اشتباه و نزده رو دوباره براشون در خانه وقت میزارم و راه حلشون رو باد میگیرم.
- منابع و برنامه ای که برای آزمون تشریحی استفاده کردید به چه بود؟ بله من از کتاب های تشریحی کانون استفاده میکنم.
