گفت و گو با ریحانه ابراهیمی دانش اموز پایه ششم از هشتگرد

ریحانه ابراهیمی: موفقیت با یادگیری از سوالات نزده آغاز می‌شود.

گفت و گو با ریحانه ابراهیمی دانش اموز پایه ششم از هشتگرد

نام و نام خانوادگی: ریحانه ابراهیمی
پایه: ششم
شهر و استان: هشتگرد – البرز
میانگین تراز: ۶۲۰۰
سال‌های حضور در کانون: یک سال


مصاحبه‌گر: سارا حسینی


۱. مهم‌ترین ویژگی دانش‌آموزان تراز برتر از نگاه خودت چیه؟
به نظرم مهم‌ترین ویژگی، یادگیری سوالات نزده و اشتباه بعد از هر آزمون است.

۲. از برنامه‌ی راهبردی قلم‌چی چطور برای رشد ترازت استفاده می‌کنی؟
طبق برنامه‌ی راهبردی برای درس‌ها وقت می‌گذارم و مطالعه‌ام را بر اساس آن تنظیم می‌کنم.

۳. دفتر برنامه‌ریزی چه نقشی در پیشرفتت داشته؟
دفتر برنامه‌ریزی کمک می‌کند مطالعه‌ام را تا روز امتحان منظم و دقیق پیش ببرم.

۴. بین دو آزمون چطور برنامه‌ریزی می‌کنی؟
هم‌زمان با درس‌های مدرسه و برنامه‌ی آزمون مدرسه، برای آزمون قلم‌چی هم آماده می‌شوم.
گفت و گو با ریحانه ابراهیمی دانش اموز پایه ششم از هشتگرد۵. بیشترین رشد ترازت چه زمانی بود؟ دلیلش چی بود؟
در آزمون ۲ آبان؛ چون با دقت بیشتر مطالعه کردم.

۶. کدام منابع کانون برایت مؤثرتر بودند؟
کتاب‌های آبی؛ فوق‌العاده کاربردی و مفیدند.

۷. چطور از تحلیل آزمون برای رفع ضعف‌ها استفاده می‌کنی؟
هر آزمون را در روز جمعه دقیق تحلیل می‌کنم.

۸. وقتی نتیجه آزمون کمتر از انتظارت می‌شود چه می‌کنی؟
دوباره آزمون را مطالعه می‌کنم تا برای آزمون بعدی بهتر عمل کنم.

۹. رقابت با خودت چقدر برات اهمیت دارد؟
در حد متوسط؛ اما سعی می‌کنم همیشه بهتر از قبل باشم.

۱۰. انگیزه‌ی اصلی‌ات برای حفظ تراز بالا چیه؟
قبولی در مدرسه تیزهوشان.

۱۱. نقش خانواده یا مشاور در پیشرفتت چه بوده؟
همیشه همراه و پشتیبان من بوده‌اند.

۱۲. برای درس‌های نقطه‌ضعف از چه روشی استفاده می‌کنی؟
مطالعه‌ی بیشتر و استفاده از دفتر برنامه‌ریزی برای اختصاص دادن زمان بیشتر.

۱۳. وقتی انگیزه‌ات کم می‌شود چگونه خودت را احیا می‌کنی؟
با برنامه‌ریزی درست برای مطالعه انگیزه‌ام برمی‌گردد.

۱۴. آزمون‌های کانون چه چیزی به تو یاد دادند که جای دیگر تجربه نکردی؟
کم کردن تعداد غلط‌ها و اهمیت حضور منظم در آزمون‌ها.

Menu