آریا کامل قهرمان پیوستگی دوازدهم تجربی

نمی توان از خلاصه نویسی دیگران استفاده کرد و برای این موضوع من در زیست از حاشیه نویسی استفاده می‌کنم.

آریا کامل قهرمان پیوستگی دوازدهم تجربی

نام و نام خانوادگی: آریا کامل
از چه سالی دانش آموز کانون هستید:از سال دهم
مدیر: رامین غفرانی
پشتیبان: علی زارع
مصاحبه گر: علی زارع

جمع بندی را تعریف کنید؟ منظور از جمع بندی چیست؟ چه رویکردی را باید برای برنامه ریزی دوران جمع بندی در پیش گرفت؟
مرور و تثبیت مطالب مطالعه شده به شکل آزمونی

شما آمادگی برای دوران جمع بندی آخر تابستان خود را از چه زمانی آغاز کردید؟ چرا آغاز شما از آن زمان بود و چه زمانی ، مناسب ترین زمان برای آغاز این دوران است؟
از تیر ماه به دلیل جلو بودن از برنامه ازمون و تعادل بار مطاعاتی در فصل پاییز

دوران جمع بندی چه تاثیری در‌ برنامه ریزی شما داشت؟ به نظر شما این دوران چالش است یا فرصت؟
فرصت برای تثبیت مطالب

دوران جمع بندی شما بیشتر به آزمون زدن میگذرد یا مطالعه؟ 

نحوه تعادل بین مطالعه و آزمون باید به چه صورت باشد؟بیشتر زمان باید صرف آزمون دادن شود.

برای جلوگیری از فراموشی مباحث با توجه به اینکه هر چه زمان جلوتر می رود، از زمان مطالعه مباحث می گذرد چه میکنی؟ آیا درس ها را فراموش کردی؟
مرور با ازمون زدنرا جهت جلوگیری از فراموشی انجام میدهم.

آیا شرکت در آزمون را فدای برنامه میکردید و در آزمون برنامه ای در دوران جمع بندی غیبت میکردید یا اهمیت آزمون خیلی برای شما بالاتر بود؟
خیر، شرکت در آزمون را فدا نمی کردم و اهمیت آزمون برای من بسیار بود.

اهمیت تحلیل آزمون در این دوران به چه صورت است؟ نحوه تحلیل باید به چه صورت باشد؟
بسیار زیاد برای یافتن تقاط ضعف

شما به عنوان رتبه برتر آزمونها آیا در این دوران آزمونی بود که در آن نتیجه دلخواه نگیرید؟ چه رویکردی را بعد از آن در پیش گرفتید؟ آیا خسته یا ناامید شدید؟ چگونه با این حال کنار آمدید؟
بله با تحلیل درست نقاط ضعف خود را پیدا میکردم


اهمیت طبقه بندی در این دوران به چه صورت است؟ طبقه بندی درست به چه صورت است؟
به صورت مبحثی باید طبقه بندی را انجام داد.

اگر دانش آموزان خلاصه نویسی نکردند نگران باشند یا میتوان از خلاصه نویسی دیگران استفاده کرد؟ خودتان خلاصه نویسی میکنید؟
خیر، نمی توان از خلاصه نویسی دیگران استفاده کرد و برای این موضوع من در زیست از حاشیه نویسی استفاده می کنم.

Menu