نام و نام خانوادگی :کوثر آقایی
رتبه کنکور1404 : 1517
رشته و دانشگاه قبولی : مشاوره- دانشگاه حکیم سبزوار
تراز کنکور : 8365
تراز سوابق تحصیلی: 8328
نام شهر و استان : سلطان آباد سبزوار- خراسان رضوی
میانگین تراز: 6000
سالهای حضور در کانون : سالهای یازدهم و دوازدهم
چند آزمون شرکت کرده است :44 آزمون
شغل و تحصیلات مادر: خانه دار - سیکل
شغل و تحصیلات پدر : آزاد - لیسانس
مشاور : زینب جلیلی
مصاحبهگر : زینب جلیلی
اولین تراز شما چند بود و در آزمون آخر به چند رسید؟ اولین ترازم 4800 بود و در آخرین آزمون به 6100 رسید .
مهمترین دلیل این پیشرفت را چه میدانید؟ مرور مداوم – تست فراوان – استفاده از دفتر برنامه ریزی
برنامه شما برای دوران طلایی نوروز چه بود؟ استفاده تمام و کمال از تمامی لحظات بدون اتلاف وقت و برنامه ریزی دقیق و اجرای آن برای مرور سه پایه
منابع شما برای دوران نوروز چه بود؟ کتاب نوروز و کتابهای طبقه بندی آبی و کتاب فرهنگیان
شما بعد از نوروز تا آغاز دوران جمعبندی چه برنامهای اجرا کردید؟ سعی کردم تست های زمان دار بزنم و تمرکزم را در تست های متنوع تقویت کنم.
از چه زمانی جمعبندی را شروع کردید و روشتان چگونه بود؟ از عید نوروز . ابتدا مرور اجمالی بر منبع اصلی یعنی کتاب درسی داشتم سپس یک کنکور از سال گذشته میزدم و تحلیل میکردم.
پیوستگی در آزمونها چگونه توانست باعث پیشرفت شما شود؟حضور فیزیکی در آزمونها برای مدیریت بهترآزمون و رسیدن به برنامه راهبردی در مرحله بعد باعث پیشرفتم شد.
آیا در آزمونهای هدفگذاری و مشابه پارسال شرکت میکردید؟
بله شرکت میکردم.چون باعث میشد هرچه بیشتر آزمون دهم بیشتر پیشرفت کنم.
از کدام یک از کارنامههای جعبه ابزار کارنامه استفاده میکردید؟کار نامه آزمونها در روز جمعه تا بتوانم تحلیل خوبی از خودم و دانسته هایم داشته باشم و کارنامه هدفگذاری.
مطابق برنامهی راهبردی درس میخواندید؟ چگونه شخصی سازی میکردید، توضیح دهید که روشتان چگونه بود؟ عموما مدرسه یا جلوتر بود یا عقب تر اما تلاش من برای پیش برد با برنامه راهبردی بود چون جامع تر و بهتر بود.
روشتان برای تحلیل آزمونها چگونه بود؟ آیا همهی سؤالات را تحلیل میکردید یا فقط سؤالات غلط یا بدون پاسخ را بررسی میکردید؟ هنگام بررسی آزمونها به کدامیک اولویت بیشتری میدادید؟ بررسی اشتباهات یا بررسی سؤالهای ساده ؟اولویت من در بررسی و تحلیل آزمونها سوالات غلطم بود و به گونه ای بود که اگر نکته خاصی داشت وارد کتاب درسی ام میکردم و با توجه به اینکه حذفیات خاصی نداشتم تمامی آزمون را نیز بررسی میکردم.
به طور میانگین و در بازههای مختلف چند ساعت تست میزدید یا مسأله حل میکردید و چند ساعت صرف مطالعه و روخوانی میکردید، در طول سال و در ماههای مختلف این نسبت چه تغییری کرد؟ در اوایل کمتر بود اما هرچه به کنکور نزدیک میشدیم ساعت مطالعه ام نیز افزایش می یافت و در اواخر روزی 12 ساعت مطالعه میکردم و 300 عدد تست میزدم.
دفتر برنامه ریزی داشتید؟ تکمیل این دفتر چه کمکی به شما از لحاظ درسی و غیردرسی کرده است؟ بله کامل میکردم و کمک میکرد طبق برنامه پیش بروم و حتی جلو هم بیفتم.
کدام یک از کتابهای کانون را استفاده میکنید؟ این کتابها چه ویژگیهایی دارند؟کتابهای آبی کانون ( تعداد تست زیاد و پیمانه ای بودن آن ) و کتاب فرهنگیان
اگر در آزمون تیرماه نسبت به آزمون اردیبهشت ماه پیشرفت قابل ملاحظهای داشتید، توضیح دهید که در طی ماههای بین این دو آزمون چه برنامهای اجرا کردید؟ تست زدنم را بیشتر کردم و دقیق تر آنها را تحلیل میکردم.
برنامه شما برای مطالعه درسهای دهم و یازدهم چگونه بود؟ همراه با دوازدهم مطالعه داشتم. هر نیمسال یک پایه را با دوازدهم پیش میبردم.
چه تصمیماتی برای بهتر شدن در نیم سال دوم گرفتید؟ با انگیزه بیشتر درس خواندم و تلاشم را نیز بیشتر کردم.
از آنجایی که تمام امتحانات نوبت دوم نهایی است و تاثیر مستقیم در کنکور دارد، چگونه بین این دو تعادل ایجاد کردید؟ کتابها را به گونه ای مطالعه میکردم که هم بتوانم تشریحی پاسخ بدهم و هم تست بزنم
آیا از سایت کانون استفاده می کنید ؟ هر چند وقت یکبار به سایت کانون مراجعه می کنید و چه قسمت هایی را مشاهده می کنید ؟ بله هر هفته برای مشاهده کارنامه و گاهی اوقات مصاحبه برترها را میخواندم
از کدام کارنامه های سایت کانون بیشتر استفاده می کنید ؟ کارنامه هدفگذاری
کدام قسمت از سایت کانون برای شما کاربرد بیشتری دارد؟ آزمون مشابه پارسال و هدفگذاری– فیلم های آموزشی – سوالات تشریحی
