نام و نام خانوادگی: سید محمد فرهمند کناری
مقطع و رشته: 12 تجربی
نام شهر و استان: مازندران - فریدونکنار
میانگین تراز:
از چه سالی عضو کانون بوده و چند آزمون شرکت کرده است:1402
شغل و تحصیلات مادر: کارشناس ارشد - کارمند
شغل و تحصیلات پدر:کارشناس ارشد - کارمند
1-شما چگونه با کانون آشنا شدید؟ فرد خاصی توصیه کرد؟ آیا فردی در خانواده شما عضو کانون بوده یا هست؟ چه نتیجهای کسب کردند؟ خیر – خودم با کانون آشنا شدم
2-چند سال و چه سالهایی دانشآموز کانون بودهاید؟ یک سال – 11 ام تجربی
3-در چند آزمون اصلی و چند آزمون هدیه شرکت کردهاید؟ همه را
4-دستاورد شما از شرکت در آزمونهای کانون چه بود؟
5-شما تا چه حد خود را یک دانشآموز کانونی میدانید؟
معیارها این موارد است:
- من یک دانشآموز بیغیبت یا کمغیبت در آزمونهای اصلی بودم.
من در آزمونهای هدفگذاری و مشابه پارسال شرکت میکردم.
من با برنامه راهبردی آزمونهای کانون هماهنگ بودم یا برنامه راهبردی را برای خودم شخصی سازی میکنم.
د) منابع من کانونی بود.
6-چرا این تعداد آزمون شرکت کردید؟ خسته نشدید؟ (فرض مصاحبه با قهرمانان پیوستگی می باشد)خیر –برای موفقیت باید تلاش کرد .
7-آیا در آزمونهای کانون غیبت داشتید؟ دلیل شما برای عدم غیبت در آزمونها چه بود؟ خیر - نداشتم
8-پیوستگی در آزمونها چگونه توانست باعث پیشرفت شما شود؟با استمرار در مرور و تسلط بر درسها
9- آیا در آزمونهای هدفگذاری شرکت میکنید؟ خیر
اگر پاسختان مثبت است،الف) انگیزهتان چه بود؟ ب) فایده آزمونهای هدفگذاری برای شما چه بود؟
10- آیا در آزمونهای مشابه پارسال شرکت میکنید؟ بله
اگر پاسختان مثبت است، الف) انگیزهتان چه بود؟ ب) فایده آزمونهای هدفگذاری برای شما چه بود؟ آشنایی با سوالات بیشتر و فهم بهتر
11-از کدام یک از کارنامههای جعبه ابزار کارنامه استفاده میکنید؟ دلیل استفاده از هر کارنامه را ذکر کنید.
12-مطابق برنامهی راهبردی درس میخوانید؟ چگونه شخصی سازی میکنید، توضیح دهید که روشتان چگونه بود؟ بله
13-آیا روش بازیابی (RETRIEVE) را میشناسید، اگر این روش را میشناسید، آن را چگونه یاد گرفتید؟ با مقالات آقای قلم چی
14-روش مطالعهی شما چگونه است؟ آیا با روش بازیابی درس میخوانید یا دوبارهخوانی میکنید؟ بازیابی
15-در کدام درسها بیشتر از روش بازیابی استفاده کنید؟ و تأثیر این روش برای شما چه بود؟ زیست – تسلط بیشتر
16-روشتان برای تحلیل آزمونها چگونه است؟ آیا همهی سؤالات را تحلیل میکنید یا فقط سؤالات غلط یا بدون پاسخ را بررسی میکنید؟ همه سوالات را
17-آیا در طول سال تحصیلی دچار افت تراز شدید؟ چگونه با این مسئله مواجه شدید؟ چه تصمیمی گرفتید؟ خانواده چه کمکی به شما کرد؟ بله – تصمیم گرفتم مصمم تر درس بخوانم
18-پشتیبان تحصیلی شما در منزل چه کسی است؟ پدر و مادر یا خواهر و برادر؟ چه کمکی به شما میکنند؟ مادرم – هم کمکی که لازم باشد
19-کدام درسها نقطه قوت شماست؟ روش مطالعه این درسها چگونه است؟ در مدرسه یا آزمونها چه نمرهای برای این درسها کسب میکنید؟ زیست شناسی – 20
20-در طول این سالها درسی بوده که ضعیف باشید اما با تغییر روش،آن را به نقطه قوت تبدیل کرده باشید؟ کدام درس؟ چه کاری کردید؟ بله – فیزیک و ریاضی
21- به طور میانگین و در بازههای مختلف چند ساعت تست میزدید یا مسأله حل میکنید و چند ساعت صرف مطالعه و روخوانی میکنید، در طول سال و در ماههای مختلف این نسبت چه تغییری میکند؟ به طور میلانگین 4 ساعت در روز تست می زنم و 3 ساعت روخوانی و مرور
22-کدام بازهی زمانی در موفقیت تحصیلی شما نقش پررنگتری داشته است: تابستان، پاییز، دیماه، نیمسال دوم، دوران طلایی نوروز، خردادماه و امتحانات نهایی ؟ دلیل این موضوع چیست؟ نوروز – تلاش و وقت بیشتر
23-کدام نقش آزمونهای کانون برای شما پررنگتر بود: نقش برنامهای، آموزشی یا سنجشی؟ دلیلتان برای این انتخاب را بگویید. سنجش – چون نشان می دهد به چه اندازه تلاش داشته ام
24-سال گذشته کانون روی کشف دو سؤال ساده در هر آزمون تمرکز داشت، آیا شما میتوانستید سؤالهای ساده آزمون را تشخیص دهید؟ بله
آیا این مهارت و توانایی در طول سال بهبود پیدا کرد؟ بله
25- به طور میانگین در هر آزمون تعداد اشتباههای شما چند تا بوده است؟ نمی دانم
27- هنگام بررسی آزمونها به کدامیک اولویت بیشتری میدهید؟
الف) بررسی اشتباهات
ب) بررسی سؤالهای ساده
28- نقش مدرسه در موفقیت شما چگونه بوده است؟ هیچی
29-در کارنامه ابتدا به سراغ دیدن نمره کدام درسها میروید؟ ایرادات هر درس را چگونه برطرف میکنید؟ بله – باتحلیل و مرور مجدد
30-آیا اعضای خانواده کارنامهی شما را میبینند؟ اگر افت داشته باشید برخورد آنها با این افت چگونه است؟ بله – انگیزه می دهند برای آزمون بعدی
31-دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل این دفتر چه کمکی به شما از لحاظ درسی و غیردرسی کرده است؟ بله – مطالعه هدف مندتر
32-کدام یک از کتابهای کانون را استفاده میکنید؟ این کتابها چه ویژگیهایی دارند؟ سه سطحی – سوالات خوب و سطح بندی شده
33- شما خود را در کانون چه نوع قهرمانی میدانید؟
1) قهرمان پیوستگی
2) قهرمان پیشرفت
34-کدامیک از روشهای مدیریت زمان را استفاده کردید: روش دو خودکار، روش ضربدر و منها، روش زمانهای نقصانی و روش استراتژی بازگشت؟ در چه زمانی از سال از کدام روش استفاده کردید؟ هیچکدام
35-استفاده شما از گوشی و فضای مجازی در چه حدی بود؟ آیا مدیریتی بر این مسئله داشتید؟ بله – به اندازه کافی
36-آیا پدر یا مادرتان هم کانونی بودند و در آزمونهای برنامهای شرکت میکردند؟ اگر این طور هست در چه سالی؟ چه نتیجهای گرفتند؟خیر
37-دلیل این که در آزمونهای تابستان شرکت کردهاید چه بود؟ مرور سال قبل و جمع بندی کلی
38-برنامه شما برای مطالعه درسهای دهم و یازدهم چگونه بود؟
39-فکر میکنید مهمترین ویژگی که شما دارید و باعث میشود خوب درس بخوانید، چیست؟ حوصله و انگیزه
40-آیا در برنامه ریزی زمانی را به استراحت و تفریح اختصاص میدهید؟ چه کارهایی میکنید؟ بله – تعلیم دیدن
41-آیا خواندن و نوشتن را قبل از دوران مدرسه یاد گرفتید؟ چه کسی به شما یاد داد؟ بله - مادرم
42-قبل از دوران دبستان پدر و مادر برای شما کتاب میخواندند؟ چه کتابهایی؟ الان مطالعه غیردرسی دارید؟ بله – خیر
43-آیا برای درس خواندن با دوستان صمیمی خود در ارتباط هستید؟ در مورد چه چیزی با هم گفت و گو میکنید؟ وضعیت درسی دوستان شما چگونه است؟ بله – در مورد مطالب درسی
44-آیا معلم خاصی هست که بخواهید از ایشان تشکر کنید؟ در چه درسی؟ دلیل این قدردانی چیست؟ بله – زیست – تدریس عالی و مفهومی
45-آیا در آزمون دروس عمومی روز پنجشنبه شرکت میکنید؟ خیر
46-روش مطالعه موفق شما برای دروس عمومی چه بود؟مرور و خواندن
