اطلاعاتی که باید از دانش آموز دریافت کنید:
نام و نام خانوادگی آرمیتا اقبالی
پایه ششم ابتدایی
نام شهر و استان ایلام شهر ایلام
میانگین تراز ۵۸۷۱
از چه سالی عضو کانون بوده و چند آزمون شرکت کرده است: ۱۴۰۲ و۱۲ آزمون
شغل و تحصیلات مادر : معلم و ارشد روانشناسی
شغل و تحصیلات پدر :کارمند بانک لیسانس مدیریت
چند عکس به روز ( تکی، با خانواده، پشت میز مطالعه...)
مصاحبهگر : نازنین ایازی
1.شما چگونه با کانون آشنا شدید؟ فرد خاصی توصیه کرد؟ آیا فردی در خانواده شما عضو کانون بوده یا هست؟ چه نتیجه ای کسب کردند؟
از طریق معلمم خانم طاوسیان با کانون آشنا شدم و همراه خانواده برای ثبت نام مراجعه کردم
2.دستاورد شما از شرکت در آزمون های کانون چه بود؟
توانستم نقاط ضعف و قوتم را شناسایی کنم و به رفع آن ها بپردازم.
3.دلیل پیوستگی شما با آزمونهای کانون چه بود؟
با فضای آزمون آشنایی پیدا میکردم و محیط آزمون اصلی برایم عادی سازی شد و بعداز هر ازمون بر روی اشکالاتم بیشتر کار می کردم
4.پشتیبان تحصیلی شما در منزل چه کسی بود؟ چه کمکی به شما می کردند؟
مادرم همیشه پشتیبان من بود و به من بسیار کمک میکرد و به من انگیزه میداد و خانم خانی پشتیبان کانونم خیلی پیگیر درس خواندن و برنامه ریزی درسی من بودن که جا دارد ازایشان تشکر و قدردانی کنم.
5. از کدام یک از کارنامههای جعبه ابزار کارنامه استفاده میکردید؟ دلیل استفاده از هر کارنامه را ذکر کنید.
کارنامه ی آزمون که بتوانم عملکردم را در هر درس مشاهده کنم و کارنامه اشتباهات متداول برای بررسی اشتباهاتم و رفع ان در ازمون های بعدی
6. مطابق برنامهی راهبردی درس می خواندید؟ چگونه برنامهریزی می کردید؟
تا حدودزیادی بله و فقط روزی دویست تا سیصد تست میزدم ، چندین بار درستی یا نادرستی تستهای جواب داده ام رو بررسی می کردم .
7.کدام درس ها نقطه قوت شماست؟ روش مطالعه این درس ها چگونه بود؟ در مدرسه یا آزمون ها چه نمره ای برای این درس ها کسب می کردید؟
هوش کلامی و سرعت دقت از نقاط قوت من بودن برای تسلط بیشتر برروی این درس ها همیشه تست میزدم ، در آزمونهای تستی و علمی که مدرسه برگزار می کرد همیشه جز برترینهای مدرسه همیشه بهار بودم .
8.در طول این سال ها درسی بوده که ضعیف باشید اما با تغییر روش، آن را به نقطه قوت تبدیل کرده باشید؟ کدام درس؟ چه کاری کردید؟
خیر -خدا رو شکر من به همه ی درسهام علاقه دارم ولی به ریاضی بیشتر از همه علاقه دارم و در هیچکدام از درس هایم ضعیف نبوده ام.
پیوستگی به آزمونهای برنامهای کانون
9. چرا با اینکه در آزمون تیزهوشان قبول شدید و به مدرسهی تیزهوشان رفتید، پیوستگی خود را به آزمونها حفظ کردید؟
امسال پایه ششم هستم و برای تیزهوشان قبول شده ام انشالله باز هم با کانون خواهم بود چون احساس می کنم ۹۰ درصد موفقیت هایم به علت همین پیوستگی در ازمون ها بود .
10.آیا در این سالها در آزمونهای کانون غیبت کردهاید؟ چند آزمون دلیل غیبت شما چه بوده است؟
خیلی به ندرت آن هم با دلیل موجه
تحلیل آزمون
11.تحلیل آزمون را در چه روزی انجام میدادید؟روش شما برای تحلیل آزمون چگونه بود؟
به محض رسیدن پاسخنامه ها و در جدولی هردرس رو وارد می کردم و تطبیق می دادم و نکات قوت و ضعف خودم را پیدا می کردم تا روی آنها کار کنم
هماهنگی بین برنامهی مدرسه و آزمون
12.آیا برنامهی مدرسه با برنامهی آزمون هماهنگ بود؟ چگونه بین این دو برنامه هماهنگی ایجاد میکردید؟
بله هماهنگ بود. برنامه مدرسه ام و برنامه ریزی خواندن دروسم طبق بودجه بندی ازمون ها تنظیم می کردم در هفته اول کتاب ها را مطالعه می کردم و در هفته دوم ازمون و تست کار می کردم
13.اگر به بودجهبندی برنامهی آزمون نمیرسیدید چگونه جبران میکردید؟
در پایان هفته که وقت آزاد داشتم جبران می کردم و این امر خیلی به ندرت پیش می آمد
عوامل موفقیت
14.در سال ششم/نهم چه کارهایی کردید که باعث موفقیت شما در آزمون تیزهوشان شد؟
تلاش تلاش و باز هم تلاش و توکل به خداوند مهربان و برنامه ریزی و اینکه آهسته و پیوسته در تکاپو ی یادگیری بودم
تلاش و سختکوشی
15.در سال ششم/نهم روزی چند ساعت درس میخواندید؟آیا در روزهای تعطیل بیشتر درس میخواندید؟ چقدر؟
از 5 ساعت تا 6 ساعت شناور بود زمان و بستگی به برنامه روزانه مدرسه ام داشت گاهی هم پیش می اومد که یه روز وقت نکنم ولی باز جبران می کردم
روزهای پنج شنبه اوج تلاش و خواندن رو داشتم
