گفت و گو با زهرا احمدی قهرمان پیشرفت پاییز

هدف شما از شرکت در آزمون‌های کانون چیست؟ هدفم اشنایی با محیط کنکور سراسری است.

گفت و گو با زهرا احمدی قهرمان پیشرفت پاییز

نام و نام خانوادگی زهرا احمدی

پایه ۱۲ تجربی

نام شهر و استان اصفهان اصفهان 

میانگین تراز ۶115

از امسال عضو کانون شدند و در 17 آزمون برنامه ای کانون شرکت کردند

مصاحبه گر: مریم سرشوق

 

هدف شما از شرکت در آزمون‌های کانون چیست؟ 

هدفم اشنایی با محیط کنکور سراسری است.

 

مهم‌ترین دستاورد و دلیل موفقیت شما در مهرماه چه بود؟

مهمترین دستاوردم ساعت مطالعه خوب وتعداد تست مناسب است.

 

در آزمون‌ها حضوری شرکت می‌کنید یا آنلاین؟ چرا؟ 

حتما حضوری شرکت میکنم چون کنکور حضوری است

 

 شما کارنامه آزمون را چه زمانی دریافت می کنید؟ حضوری یا صفحه شخصی؟

من کارنامه ام را روز جمعه از طریق سایت و روز شنبه به صورت حضوری از کانون دریافت میکنم

 

برای پیشرفت در هر آزمون چگونه برنامه ریزی می کنید؟ 

من هدفگذاری روی دو درس انجام میدهم 

 

 روش مطالعه موفق شما در کدام درس است؟ توضیح دهید. 

درس زیست به علت حل تست زیاد موفق بوده ام.

 

 ویژه دوازدهمی ها؛ شما به چند زوج درس در آزمون پاسخ می‌دهید؟ کدام درس ها؟ 

من فقط زوج درس دهم جواب دادم 


با توجه به اهمیت امتحانات و معدل، چه برنامه ریزی برای موفقیت در امتحانات مدرسه دارید؟

با برنامه پله ای پیش میروم


مطابق برنامه‌ی راهبردی حرکت می‌کنید؟بله  چگونه برای دو هفته برنامه ریزی می‌کنید؟  

بین مدرسه و کلاسها و ازمون هماهنگی ایجاد میکنم

 

از کدام کارنامه های جعبه ابزارکارنامه استفاده می کنید؟

من کارنامه بازیابی و کارنامه ازمون را استفاده میکنم

 

از کدام منابع کمک آموزشی کانون استفاده می کنید؟ 

من از کتاب تاک و پر تکرار و سه سطحی استفاده میکنم

 

دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما می‌کند؟

بله ساعت مطالعه ام را میفهمم وتعداد تمرین وتست را هم که ثبت میکنم کمک زیادی به من میکند

 

تحلیل آزمون را در چه روزی انجام می‌دهید؟

 جمعه عصر ازمون تحلیل آزمون را انجام میدهم

توصیه مشاور:
بهترین زمان برای تحلیل آزمون، در کوتاه‌ترین فاصله بعد از برگزاری آزمون و زمانی است که ذهن دانش‌آموز هنوز درگیر سؤالات و فضای آزمون است. تأخیر در تحلیل باعث از بین رفتن دقت و کاهش اثرگذاری آن می‌شود. در روش صحیح تحلیل، ابتدا سؤالات به سه دسته «درست»، «غلط» و «نزده» تقسیم می‌شوند. سپس دلیل هر اشتباه بررسی می‌شود؛ آیا ناشی از ضعف مفهومی، بی‌دقتی، مدیریت زمان یا استرس بوده است. در نهایت، نتایج این بررسی باید به برنامه‌ی مطالعاتی هفته‌ی بعد منتقل شود تا تحلیل آزمون منجر به اصلاح مسیر و پیشرفت واقعی دانش‌آموز شود.

Menu