نام و نام خانوادگی : سیدمحمدمصطفی یثربی
پایه : دوازدهم تجربی
نام شهر و استان : قم
شغل و تحصیلات مادر : خانه دار-لیسانس روانشناسی
شغل و تحصیلات پدر: آزاد-لیسانس حقوق
میانگین تراز : 6200
سالهای حضور در کانون : 3 سال( دهم ،یازدهم و دوازدهم)
چند آزمون شرکت کرده است : 47 آزمون
مصاحبه گر: امین شهان
- هدف شمااز شرکت در آزمونهای کانون چیست؟
برای مدیریت آزمون و آشنایی با سوالات مختلف و منظم آزمون دادندر کانون ثبت نام کردم.
- مهمترین دستاورد و دلیل موفقیت شما در مهرماه چه بود؟
پیوستگی و استمرار در مطالعه .
- در آزمونها حضوری شرکت میکنیدیا آنلاین؟چرا؟
حضوری-چون با محیط آزمون آشنا شوم و سرجلسه کنکور استرس نداشته باشم.
- شما کارنامه آزمون را چه زمانی دریافت می کنید؟ حضوری یا صفحه شخصی؟
کارنامه را از صفحه شخصی دریافت می کنم.
- برای پیشرفت در هر آزمون چگونه برنامه ریزی می کنید؟
مباحث هر آزمون را دسته بندی می کنم و در هفته اول برطبق برنامه راهبردی مطالعه می کنم و در هفته دوم تست می زنم.
- روش مطالعه موفق شما در کدام درس است؟ توضیح دهید.
درس زیست-ابتدا فیلم آموزشی می بینم و تست آموزشی از کتاب تست می زنم ،وهمچنین از آزمون های سال قبل کانون هم استفاده می کنم.
- ویژه دوازدهمی ها؛ شما به چند زوج درس در آزمون پاسخ میدهید؟ کدام درس ها؟ چرا؟
دهم-مباحث مربوط به آن برای شروع آسان تر است و بعد از آن یازدهم را شروع می کنم.
- با توجه به اهمیت امتحانات و معدل، چه برنامه ریزی برای موفقیت در امتحانات مدرسه دارید؟
از همان ابتدای سال تحصیلی 5 الی 6 ساعت زمان برای مطالعه امتحانات گذاشتم.
- مطابق برنامهی راهبردی حرکت میکنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی میکنید؟
بله.مباحث را تقسیم بندی می کنم و از روی کتاب تست مشخص می کنم که چه میزان زمان بگذارم.
- از کدام کارنامه های جعبه ابزارکارنامه استفاده می کنید؟ از هریک چه استفادهای می کنید؟
کارنامه اصلی :روند پیشروی خودم را در آزمون ها می بینم.
کارنامه اشتباهات: اشتباهات خود را متوجه می شوم وآنها را پوشش بدهم.
- از کدام منابع کمک آموزشیکانون استفاده می کنید؟
کتاب های سه سطحی را استفاده می کنم.
- تحلیل آزمون را در چه روزی انجام میدهید؟ روش شما برای تحلیل چگونه است؟
عصر روز آزمون ،تحلیل را انجام می دهم.ابتدا آزمون را بررسی می کنم و سوالات اشتباه و درست را بررسی می کنم و غلط ها را از روی پاسخ نامه نگاه می کنم.
