نام و نام خانوادگی عرفان باقری
پایه : دهم تجربی
نام شهر و استان تبریز – آذربایجان شرقی
شغل و تحصیلات مادر لیسانس ریاضی محض
شغل و تحصیلات پدر دکتری مدیریت و کسب و کار
میانگین تراز 7740
سالهای حضور در کانون هفتم هشتم نهم دهم
تعداد آزمونها: 5
مصاحبهگر : امیر محمد طلایی
- هدف شما از شرکت در آزمونهای کانون چیست؟
هدف من سنجش دقیق یادگیری و شناخت نقاط ضعف و قوت در درسهاست.
- مهمترین دستاورد و دلیل موفقیت شما در نیم سال اول چه بوده است؟
تلاش مستمر و پشتکار در مطالعهی منظم.
- در آزمونها حضوری شرکت میکنید یا آنلاین؟ چرا؟
حضوری، چون فضای حضوری شبیهساز واقعی کنکور است و تمرکز و تجربه جلسه امتحان را افزایش میدهد.
- شما کارنامه آزمون را چه زمانی دریافت میکنید؟ حضوری یا صفحه شخصی؟
از صفحه شخصی در سایت کانون.
- برای پیشرفت در هر آزمون چگونه برنامه ریزی میکنید؟
با مطالعهی دقیق مباحث و استفاده از کتابهای درسی و کمکآموزشی برای کامل کردن یادگیری.
- روش مطالعه موفق شما در کدام درس است؟ توضیح دهید.
درس ریاضی.
ابتدا تمرینهای کتاب درسی را حل میکنم، سپس از کتابهای کمکآموزشی برای تسلط بیشتر استفاده میکنم.
- با توجه به اهمیت امتحانات و معدل،چه برنامهای برای موفقیت در امتحانات مدرسه دارید؟
مطالعهی مستمر در طول سال و برطرف کردن نقاط ضعف قبل از امتحانات.
- مطابق برنامهی راهبردی حرکت میکنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی میکنید؟
بله.
در هفته اول پیشروی میکنم،
در هفته دوم مرور انجام میدهم.
- از کدام کارنامههای جعبه ابزارکارنامه استفاده میکنید؟ از هریک چه استفادهای میکنید؟
از کارنامه اشتباهات برای تحلیل غلطها استفاده میکنم.
- از کدام منابع کمک آموزشی کانون استفاده میکنید؟ آیا منابع شما نیاز به تغییر و بازبینی (مهندسی مجدد منابع) دارد؟ چرا؟
فعلاً از منبع خاصی استفاده نمیکنم.
برنامهام این است که اشکالات جزئی خودم را رفع کنم.
- دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما میکند؟
خیر، دفتر برنامهریزی استفاده نمیکنم.
- تحلیل آزمون را در چه روزی انجام میدهید؟ روش شما برای تحلیل چگونه است؟
تحلیل آزمون را جمعه انجام میدهم.
ابتدا سؤالهای غلط را بررسی میکنم، سپس سؤالهای صحیح را مرور میکنم.
- با توجه به عملکرد و نتایج نیمسال اول، چه تغییرات مثبتی برای نیمسال دوم ایجاد خواهید کرد؟
قصد دارم از زمانهای آزاد بهتر استفاده کنم و میزان مطالعهام را بیشتر کنم.
