نام و نام خانوادگی: باربد سعید پور پاریزی
پایه: ششم دبستان
نام شهر و استان: سیرجان، استان کرمان
شغل و تحصیلات مادر: فوق لیسانس، خانه دار
شغل و تحصیلات پدر: لیسانس، مهندس عمران
میانگین تراز: ۶۱۰۰
سالهای حضور در کانون: ۳ ماه
تعداد آزمونها: ۶
مصاحبهگر : ملیکا امیرطاهری
1-هدف شما از شرکت در آزمونهای کانون چیست؟
آمادگی برای آزمون تیزهوشان و بهبود عملکرد دروس مدرسه می باشد
2-مهمترین دستاورد و دلیل موفقیت شما در نیم سال اول چه بوده است؟
تلاش مستمر و متوالی من دلیل اصلی موفقیت است
3-در آزمونها حضوری شرکت میکنید یا آنلاین؟ چرا؟
حضوری، به دلیل آشنایی با فضای آزمون و مدیریت زمان
4-شما کارنامه آزمون را چه زمانی دریافت میکنید؟ حضوری یا صفحه شخصی؟
همان روز آزمون در صفحه شخصی کارنامه را دریافت می کنم
5-برای پیشرفت در هر آزمون چگونه برنامه ریزی میکنید؟
طبق برنامه کانون هر مبحث را می خوانم و تست های مربوط به آن مبحث را پاسخ می دهم
6-روش مطالعه موفق شما در کدام درس است؟ توضیح دهید. ریاضی، همراه و همگام با مدرسه کار می کنم
7-با توجه به اهمیت امتحانات و معدل،چه برنامهای برای موفقیت در امتحانات مدرسه دارید؟ همه دروس را در طول سال تحصیلی مطالعه می کنم و صرفا درس ها را برای شب امتحان نمی گذارم
8-مطابق برنامهی راهبردی حرکت میکنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی میکنید؟
بله مطابق برنامه راهبردی حرکت می کنم و دروس را طبقه بندی می کنم
9-از کدام کارنامههای جعبه ابزارکارنامه استفاده میکنید؟ از هریک چه استفادهای میکنید؟ کارنامه زودهنگام و کارنامه اصلی و کارنامه اشتباهات
10-از کدام منابع کمک آموزشی کانون استفاده میکنید؟ آیا منابع شما نیاز به تغییر و بازبینی (مهندسی مجدد منابع) دارد؟ چرا؟ از کتاب های سه سطح ریاضی و فارسی و کتاب های هوش استعداد تحلیلی کلامی و غیر کلامی و سرعت دقت کانون استفاده می کنم
11-دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما میکند؟ بله دارم ، عملکرد خودم را هر هفته با هفته های قبل مقایسه می کنم.
12-تحلیل آزمون را در چه روزی انجام میدهید؟ روش شما برای تحلیل چگونه است؟
معمولا همان روز آزمون، دفترچه پاسخ را دانلود میکنم و سوالات اشتباه و نزده را بررسی می کنم و در کتاب خود آموز می نویسم
13-با توجه به عملکرد و نتایج نیم سال اول، چه تغییرات مثبتی برای نیم سال دوم ایجاد خواهید کرد؟ صد در صد برای نیم سال دوم تلاشم را بیشتر خواهم کرد.
