گفت و گو با هستی حضرتی پذیرفته شده تیزهوشان از شهر مرند

گفت و گو با هستی حضرتی پذیرفته شده تیزهوشان و دانش آموز تراز بالا از شهر مرند

گفت و گو با هستی حضرتی پذیرفته شده تیزهوشان  از شهر مرند

نام و نام خانوادگی  :  هستی حضرتی جدیدی

پایه : ششم ابتدایی 

نام شهر و استان : مرند – آذربایجانشرقی 

میانگین تراز : 6178 

از چه سالی عضو کانون بوده و چند آزمون شرکت کرده است : 14 

شغل و تحصیلات مادر : آموزگار – کارشناسی ارشد 

شغل و تحصیلات پدر : مدیر طرح و برنامه – کارشناسی ارشد 

 

مصاحبه‌گر : زهرا شعبانی کیا

 گفت و گو با هستی حضرتی پذیرفته شده تیزهوشان  از شهر مرند

  1. شما چگونه با کانون آشنا شدید؟ 

    از طریق تبلیغات رسانه ای 

 

  1. دستاورد شما از شرکت در آزمون های کانون چه بود؟

   قبولی در آزمون تیزهوشان 

 

  1.  مطابق برنامه‌ی راهبردی درس می خواندید؟ چگونه برنامه‌ریزی می کردید؟

   بله – از طریق مشاور مرکز 

 

  1. کدام درس ها نقطه قوت شماست؟ روش مطالعه این درس ها چگونه بود؟

   ریاضی – تست هوش 

   شرکت در کلاس های مدرسه و آزمون های قلم چی و مطالعه طبق برنامه ریزی 

 

  1. در طول این سال ها درسی بوده که ضعیف باشید اما با تغییر روش، آن را به نقطه قوت تبدیل کرده باشید؟ 

  خیر

 

  1. روزی چند ساعت درس می خواندید؟ چند درصد زمان خودتان را به تست زدن اختصاص می دادید؟

  حدود 6 ساعت – 30 %

 

  1. دفتر برنامه ریزی داشتید؟ تکمیل این دفتر چه کمکی به شما از لحاظ درسی و غیر درسی کرده بود؟

  بله – زمان مطالعه و میزان تحقق برنامه درسی تحت کنترل قرار می گرفت 

 

  1. روش شما برای تحلیل آزمون چگونه بود؟

  بر اساس تراز اخذ شده و درصد نمرات اخذ شده و شناسایی نقاط ضعف و قوت 

 

  1. دستاورد یا مهارت غیر درسی هم داشتید یا دارید؟

  کنترل زمان و برنامه ریزی 


  1. برنامه شما برای دوره امتحانات چیست؟ برای کسب نمره بالا چه راهکاری بکار می برید؟

  مطالعه دروس طبق برنامه اعلامی مدرسه و تلاش مستمر 


  1. برای آزمون تیزهوشان از چه زمانی شروع به مطالعه کردید؟

1   سال 


  1. از چه منابعی (هوش کلامی، هوش غیرکلامی، سرعت‌ودقت، 12آزمون) برای بخش استعداد تحلیلی استفاده کردید؟ از این کتاب (نام کتاب ذکر شود) چگونه استفاده، مطالعه و تمرین کردید؟

   کتاب های قلم چی 


  1. از چه منابعی (1500تست، سه سطحی ریاضی، سه سطحی علوم و سه سطحی عمومی) برای بخش استعداد تحصیلی استفاده کردید؟ از این کتاب (نام کتاب ذکر شود) چگونه استفاده، مطالعه و تمرین کردید؟

  سه سطحی ریاضی 

 

  1. با چه روشی کتاب‌های خود مطالعه می‌کردید؟ اول درس‌نامه می‌خواندید یا اول تست می‌زدید؟ روش استفاده شما از پاسخنامه کتاب‌ها به چه صورت بود؟

   اول درس نامه و سپس تست 


  1. هرکدام از منابع را فقط یکبار مطالعه کردید یا مطالعه آن را تکرار کردید؟

  تکرار

 

  1. چگونه بین مطالعه استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی تناسب و تعادل ایجاد کردید؟

  با اجرای دقیق برنامه درسی ارایه شده توسط مشاور قلم چی 

 

  1. برنامه شما در دوران جمع‌بندی (اردیبهشت و خردادماه) به چه صورت بود؟

  افزایش ساعت مطالعه و تمرکز بر روی دروس مهم و تکرار تست زنی 

 

 

Menu