گفت و گو با قهرمان پیوستگی دوازدهم تجربی فرنیا جلیلوند

نام و نام خانوادگی: فرنیا جلیلوند مقطع و رشته: دوازدهم تجربی شغل و تحصیلات پدر: آزاد شغل و تحصیلات مادر: خانه‌دار

گفت و گو با قهرمان پیوستگی دوازدهم تجربی فرنیا جلیلوند

نام و نام خانوادگی: فرنیا جلیلوند

مقطع و رشته: دوازدهم تجربی

شغل و تحصیلات پدر: آزاد

شغل و تحصیلات مادر: خانه‌دار

شهر و استان: تهران

تعداد سال‌های کانونی: ۳

میانگین تراز: ۶۶۲۷

نام پشتیبان: خانم عمادی


۱. در فاصله بین آزمون گذشته و آزمون ۲ آبان، تا چه اندازه دفتر برنامه‌ریزی خود را تکمیل کردید و این کار چه تأثیری بر مطالعه شما داشت؟


برنامه هفتگی خود را در دفتر یادداشت می‌کنم و طبق آن پیش می‌روم. این روش باعث شده مطالعه من منظم و هدفمند باشد و بتوانم زمان خود را بهتر مدیریت کنم.


۲. شرکت در آزمون حضوری یا آنلاین چه تفاوتی برای شما ایجاد کرده و کدام مؤثرتر است؟


آزمون حضوری مؤثرتر است، زیرا دانش‌آموز را در شرایط واقعی آزمون قرار می‌دهد و کمک می‌کند آمادگی بیشتری برای روز کنکور کسب کند.


۳. برنامه راهبردی آزمون‌ها تا چه حد در هدفمند و منظم‌تر شدن مطالعه شما مؤثر بوده است؟


برنامه راهبردی باعث شده که سریع‌تر خودم را به حد نصاب لازم برای آزمون برسانم و مطالعه را مرحله‌به‌مرحله پیش ببرم.


۴. با تحلیل کارنامه آزمون ۲ آبان، چه نقاط قوت و ضعفی در عملکرد خود مشاهده کردید؟


مدیریت زمانم در طی چند آزمون بهتر شده و این موضوع از نقاط قوتم است.


۵. چگونه از کارنامه و گزارش عملکرد آزمون‌ها برای بهبود وضعیت درسی خود استفاده می‌کنید؟


با تحلیل کارنامه، زمان بیشتری را به درس‌هایی اختصاص می‌دهم که در آن‌ها ضعف دارم تا عملکردم بهبود یابد.


۶. آیا بین برنامه شخصی شما و برنامه راهبردی آزمون‌ها هماهنگی وجود دارد؟


بله، برنامه شخصی و برنامه راهبردی هماهنگ هستند و به من کمک می‌کنند مطالعه‌ای هدفمند داشته باشم.


۷. چه توصیه‌ای برای دانش‌آموزانی دارید که هنوز از دفتر برنامه‌ریزی یا تحلیل کارنامه‌ها به‌صورت منظم استفاده نمی‌کنند؟


استفاده از برنامه‌ریزی باعث نظم در مطالعه، جلوگیری از سردرگمی و افزایش کارایی مطالعه می‌شود و برای پیشرفت در آزمون‌ها بسیار مؤثر است

Menu