مصاحبه و گفتگو با آی سن خنک جان دانش آموز پایه یازدهم تجربی

مصاحبه و گفتگو با آی سن خنک جان دانش آموز پایه یازدهم تجربی دانش آموز پیشرفت درسی

مصاحبه و گفتگو با آی سن خنک جان دانش آموز پایه یازدهم تجربی

نام و نام خانوادگی: آی سن خنک جان

پایه: یازدهم تجربی

نام شهر و استان:بندرترکمن-گلستان

شغل و تحصیلات مادر:خانه دار- دیپلم

شغل و تحصیلات پدر: آزاد-پنجم ابتدایی

میانگین تراز:6100

سال‌های حضور در کانون: دو سال کانونی هستم.

 

مصاحبه‌گر : فاطمه رئیسی


  1. 1)پیوستگی در آزمون‌ها چگونه توانست باعث پیشرفت تراز شما شود؟
  2. باعث می شود که با محیط آزمون آشنا بشم و خودم را بسنجم و درس هایی که مشکل داشتم یا دقیق مطالعه نکرده بودم متوجه بشم و منابع کمک درسی برای درس خواندن را دقیق تر انتخاب کنم.

 

 

  1. 2)مطابق برنامه‌ی راهبردی حرکت می‌کنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی می‌کنید؟
  2.  بله- هفته اول فیلم های آموزشی را نگاه می کردم و هفته ی دوم هم تست کار می کردم .

 

 

  1. 3)نقاط قوت شما کدام درس ها هستند؟ روش مطالعه آن ها را توضیح می دهید؟
  2. شیمی و زیست شناسی-برای شیمی ویدئوهای آموزشی نگاه می کردم وبعد درس نامه و کتاب درسی را می خواندم و تمرین کتاب درسی را حل می کردم و تست می زدم.اما برای زیست شناسی ویدئوهای آموزشی را نگاه می کردم و کتاب درسی می خواندم وبعد تست می زدم وجاهایی که تست را اشتباه می زدم یا بلد نبودم درس نامه را هم می خواندم.

 

 

  1. 4)تحلیل آزمون را چگونه انجام می‌دهید؟
  2. مثلا برای درس زیست شناسی اول درست ها را روزنامه وار نگاه می کردم و سوالاتی که نزده بودم را حل می کردم و اشتباهاتم را دوباره حل می کردم و کتاب خود آموز داشتم که در آن نکات مهم را یادداشت می کردم.

 

 

  1. 5)برنامه شما برای درس خواندن برای امتحانات پایان سال چیست؟
  2. مرور کتاب درسی تا هرچه بیشتر مسلط تر شوم.


 

  1. 6)کدام قسمت از سایت کانون در این بازه زمانی برای شما کاربرد بیشتری دارد؟
  2. مشاهده نفرات برتر هر آزمون-همه ی مقالات آقای قلم چی را هم خواندم و پلکان یادگیری که خیلی خوب بود.

 

 

  1. 7)برای موفقیت در امتحانات از کدام کتاب ها استفاده خواهید کرد؟
  2. از کتاب های عمومی قلم چی و همچنین پرتکرار شیمی و زیست شناسی را استفاده می کنم.

 

 مصاحبه و گفتگو با آی سن خنک جان دانش آموز پایه یازدهم تجربی

 

 

 

Menu