گفتگو با پرنیا جعفری دانش اموز مقطع دوم دبستان

با استفاده از کارنامه اشتباهات:سوالاتی را که اشتباه جواب دادم را می‌بینم و می‌توانم رفع اشکال کنم.

گفتگو با پرنیا جعفری دانش اموز مقطع دوم دبستان

نام و نام خانوادگی : پرنیا جعفری

مقطع و رشته: دوم دبستان

نام شهر و استان : اصفهان

از پاییز امسال عضو کانون هستند در 16ازمون برنامه ی کانون شرکت داشتند


مصاحبه‌گر :  آنیتا سابریان

 

 شرکت در این آزمون‌ها چه تاثیری بر وضعیت درسی شما در مدرسه داشته داشت؟ 

باعث شده نکاتی که توجه نداشتم و نخوانده بودم را یاد بگیریم 

 

  1. شما از کدام کارنامه جعبه ابزار کانون در صفحه شخصی‌تان استفاده می‌کنید؟ این کارنامه چه ویژگی‌هایی دارند؟

کارنامه اشتباهات

سوالاتی را که اشتباه جواب دادم را می بینم و می توانم رفع اشکال کنم.


  1. دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما می‌کند؟ 

بله، مدیریت زمان و برنامه ریزی را یاد گرفتم و ذهنکم نظم پیدا کرده است

نکته : تعیین ساعت‌های مشخص برای مطالعه کمک می‌کند تا کودکان به یک روتین منظم عادت کنند. بهتر است این ساعت‌ها در زمانی باشد که دانش‌آموزان از نظر انرژی و تمرکز در وضعیت بهتری قرار دارند.


  1. روش شما برای تحلیل آزمون چگونه است؟

سوالاتی که اشتباه جواب دادم را دوباره حل می کنم و نکات ان را یادداشت میکنم


    •  میانگین در روز چند ساعت درس می خوانید؟ چند ساعت تشریحی و چند ساعت تستی کار می کنید؟

حدودا ۲ ساعت و نیم درس میخوانم و درکنار ان تست زنی برای امادگی ازمون کانون را دارم

 

  1. نکته : مقدار مطالعه درسی یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دبستانی است. در این مرحله از زندگی آموزشی، کودکان به شدت تحت تأثیر محیط خانواده، مدرسه و شیوه‌های آموزشی قرار دارند.ساعت مطالعه درسی به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد که مباحث درسی را به‌طور عمیق‌تری یاد بگیرند و درک بهتری از مطالب کسب کنند. پایه‌های قوی که در دوران دبستان بنا شده‌اند، مسیر تحصیل در مقاطع بعدی را هموارتر می‌کنند.

مطالب مرتبط

نجیمه پورابراهیم
ارسال شده توسط : نجیمه پورابراهیم
Menu