1-از چه زمانی آزمون ها را میتوانیم ثبت نام کنیم؟ برنامه راهبردی آزمون ها را از کجا تهیه کنیم؟
از هم اکنون میتوانید برای آزمون های سال تحصیلی جدید ثبت نام کنید.
برنامه راهبردی طی سال در سایت کانون صفحه اصلی، صفحه مقطع و صفحه شخصی شما قرار دارد و چاپ شده آن نیز در نمایندگی ها کانون موجود است.
2-برای ثبت نام در آزمون های کانون، از چه طریقی اقدام کنیم؟
میتوانید قبل از شروع آزمون، از طریق نمایندگی شهر خود اقدام نمایند و یا میتوانید با شماره 0218451 تماس بگیرید و از کارشناسان ثبت نام کانون راهنمایی و مشاوره بگیرید.
3-من امروز کانون ثبت نام کردم ، می توانم در آزمون فردا شرکت کنم ؟ تا چند روز قبل از آزمون می توان ثبتنام کرد؟
چنانچه ثبت نام شما از طریق نمایندگی محل ثبت نامتان تکمیل شده باشد، می توانید در آزمون 20 مهر شرکت کنید.
تا یک روز قبل از آزمون هم می توانید ثبت نام نمایید، ولی هر چه زودتر ثبت نام خود را تکمیل کنید تا کارهای مربوط به ثبت شما زودتر انجام شود و در روز آزمون مشکلی نداشته باشید.
4-من چند روز است در آزمون های کانون ثبت نام کردم، ولی هنوز صفحهی شخصیم فعال نشده است ؟ بعد از فعال شدن چطور وارد صفحه شخصی ام شوم؟
برای فعال شدن صفحه شخصی حتما از نمایندگی محل ثبت نامتان پیگیری نمایید.
برای ورود به صفحه شخصی خود:
ابتدا وارد سایت کانون میشوید و «صفحه شخصی شما» را انتخاب میکنید و سپس «دانشآموزان کانونی - صفحه شخصی دانشآموزان» را بزنید:
بعد از وارد کردن کدملی، «ورود دانشآموز» را بزنید
برای دریافت کدفعالسازی، کد دستوری زیر را با موبایل خودتان شمارهگیری نمایید:
#8*8451*6655*
در مرحله بعد، یک رمز عبور و سپس تکرار رمز عبور را وارد میکنید. دقت کنید که رمز عبور نباید شمارنده و کدملی شما باشد.
از دفعات بعد که بخواهید وارد صفحه شخصی خود شوید، کافیاست کدملی و رمز عبور شخصی خود را وارد نمایید.
5-من در آزمون ثبت نام کرده ام، ولی هنگام ورود به صفحه شخصی، کدفعالسازی به موبایلم ارسال نمیشود؟
حتما با نمایندگی محل ثبت نامتان کنترل نمایید که شماره موبایل ثبت شده به نام شما، هنگام ثبت نام درست باشد.
6-من امروز برای آزمونها ثبت نام کردم، الان وارد صفحه شخصی شدم و دیدم که رشتهام اشتباه وارد شده، چی کار باید بکنم؟
چنانچه در هر یک از مشخصات شما در هنگام ثبت نام اشتباهی صورت گرفته است، اصلاح باید از طریق ثبت نمایندگی صورت بگیرد
به محض اصلاح اطلاعات شما از قبیل: شماره موبایل و کدملی از طریق نمایندگی محل ثبت نامتان، پانزده دقیقه بعد می توانید وارد صفحه شخصی خود شوید و در آزمون شرکت نمایید.
7- بعد از ثبت نام پشتیبان تعلق میگیرد؟ شرایط اینکه پشتیبان ویژه داشته باشیم، چیست؟
بعد از ثبت نام به شما پشتیبان تعلق میگیرد و پشتیبان رابط بین دانش آموز وکانون است، در صورتی که پشتیبان ندارید یا عدم تماس پشتیبان به نمایندگی خود و یا بازرس شهرتان در تهران تماس بگیرید و اطلاع دهید.
پشتیبان ویژه ها از رتبه های برتر کنکور هستند و برای دانش آموزان با میانگین تراز 7500 به صورت رایگان قرار میگیرد و در صورتی که با میانگین تراز پایین تر درخواست پشتیبان ویژه با هزینه خودتان را دارید، می توانید با شماره 0218451 داخلی 3125 مجید سلطانی تماس بگیرید.
9- آیا می توان به صورت آنلاین نیز اقدام به ثبت نام کرد ؟
ثبت نام آزمون به صورت آنلاین نیز امکانپذیر است و برای ثبت نام آنلاین و اطلاع از نحوه انجام آن به سایت کانون و لینک https://www.kanoon.ir/Register/PreRegister%20مراجعه کنید.
همچنین می توانید قبل از ثبت نام در سایت در قسمت همراه کانون عضو شوید https://www.kanoon.ir/Account/User
10- ثبت نام بورسیه آنلاین به چه صورتی میباشد؟ درصورتی که بعد از ثبت نام آنلاین بورسیه در اطلاعات ثبت شده، اشکال داشته باشیم، چطور اصلاح کنیم؟
بله اگر از طریق نمایندگی شهر خود بورسیه را ثبت نام میکنید، باید حضوری اقدام کنید، در غیراینصورت ثبت نام بورسیه آنلاین را میتوانید انجام دهید و از تهران بورسیه شوید.
لینک ثبت نام بورسیه آنلاین: https://l.kanoon.ir/Boorsieh
در سایت کانون لینک فرم درخواست بورسیه را انجام دهید، همکاران واحد بورسیه تهران ، طی 24 ساعت بعد از ثبت نام و دریافت کدرهگیری، با شما تماس خواهند گرفت.
برای تصحیح هر یک از آیتم های فرم ثبت نام بورسیه، اگر از طریق نمایندگی و حضوری بورسیه شده اید با نمایندگی تماس بگیرید و اگر بورسیه آنلاین هستید، در ساعات اداری با بازرس بورسیه شهرتان در تهران تماس بگیرید.
