گفت‌وگو با سهیلا نیسانی قهرمان پیوستگی دوزادهم انسانی

بله، اول درس‌های مهم مثل ریاضی و فنون را برای هر روز می‌چیدم و بعد درس‌های دیگر را به تناسب اهمیت در برنامه قرار می‌دادم.

گفت‌وگو با سهیلا نیسانی قهرمان پیوستگی دوزادهم انسانی

نام و نام خانوادگی: سهیلا نیسانی

پایه: دوازدهم انسانی

نام شهر و استان: گمیشان،گلستان

شغل و تحصیلات مادر: خانه دار، زیر دیپلم

شغل و تحصیلات پدر: آزاد، ابتدایی

سال‌های حضور در کانون: یک سال

مصاحبه‌گر : فاطمه رئيسي

 

 

  1. هدف شما از شرکت در این تعداد آزمون چه بود؟
  2. هدفم برای قبولی در کنکور فرهنگیان و حتی افزایش تراز و رتبه‌ و قبولی برای بهترین دانشگاه‌هاست.

 

  1. دلیل شرکت شما در آزمون‌های هدیه، هدفگذاری و مشابه پارسال چه بود؟
  2. برای اینکه ببینم از قبل چقدر پیشرفت کرده‌ام و می خواستم، درصدهایم را بالا ببرم.

 

  1. از شرکت در این تعداد آزمون خسته نشدید؟ چه نتیجه ای برای شما داشت؟
  2. خیر، خیلی عالی بود باعث شد ترازم از دفعه‌های قبل بیشتر شود و افزایش پیدا کند.

 

  1. پیوستگی در آزمون‌ها چگونه توانست باعث پیشرفت تراز شما شود؟
  2. باعث شد که ترازم از قبل پیشرفت کند. هرچند که گاهی ترازم کاهش می‌یافت می‌شد.

 

  1. مطابق برنامه‌ی راهبردی حرکت می‌کنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی می‌کنید؟ 
  2. بله،‌ اول درس‌های مهم مثل ریاضی و فنون را برای هر روز می‌چیدم و بعد درس‌های دیگر را به تناسب اهمیت در برنامه قرار می‌دادم.

 

نقاط قوت شما کدام درس ها هستند؟ روش مطالعه آن ها را توضیح می دهید؟

جامعه شناسی، تاریخ وجغرافیا. قبل از اینکه به طور جدی درس‌هایم را بخوانم اول از همه یک نگاه اجمالی به آن‌ها می‌کردم در واقع روخوانی داشتم. بعد بصورت جدی با نمونه سوال‌ها آن‌ها را می‌خواندم و بعد تست می‌زدم. از هر مبحث و چند روز بعد چند تا تست سخت می‌زدم تا کاملاً تسلط پیدا کنم.

گفت‌وگو با سهیلا نیسانی قهرمان پیوستگی دوزادهم انسانی

 

  1. دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما می‌کند؟
  2. بله،  باعث شد که به صورت منظم برنامه و درس‌هایم را بچینم و باعث شد که در درس خواندنم نظم بوجود بیاید و باعث پیشرفتم شود.

 

  1. تحلیل آزمون را چگونه انجام می‌دهید؟
  2. دفترچه‌ام را باز می‌کردم و خودم از اول دوباره آزمون را می‌زدم و بعد از اینکه آن‌ها را می‌زدم، پاسخنامه را نگاه می‌کردم و آن‌هایی را که غلط زده بودم یا کلاً نزده بودم  را در دفترچه‌ی تحلیلم می‌نوشتم و تکرار و تمرین می‌کردم که از یادم نرود.

 

  1. نقش آموزشی خانواده، بالاخص پدر و مادر در این سال‌ها چگونه بود؟
  2. بزرگترین حمایت کننده‌ام مادر و پدرم بودند و خیلی به من کمک می‌کردند و اگر مشکل درسی داشتم با آن‌ها برطرف می‌کردم و رسیدگی می‌کردند.

 

  1. سال گذشته برای امتحان های پایان سال چه برنامه‌ای داشتید؟ چه نتیجه ای گرفتید؟
  2. طبق برنامه‌ای که داده بودند پیش رفتم ونتیجه خوبی گرفتم.

 

  1. امسال برای امتحان های پایان سال چه برنامه‌ای خواهید داشت؟
  2. طبق برنامه‌ای که مشاورم داده است می‌خواهم پیش بروم و بیشتر از سال قبل تلاش کنم و همه‌ی انرژی‌ام را صرف آن کنم.

 


Menu