نام و نام خانوادگی: زینب صفایی
پایه: نهم
شهر و استان: سرخس، خراسان رضوی
شغل مادر: دیپلم، خانهدار
شغل پدر: کارمند پالایشگاه
میانگین تراز: ۵۹۰۰
سالهای حضور در کانون: ۳ سال
تعداد آزمونهای شرکتشده: ۴۰ آزمون
مصاحبهگر: صدیقه کیخا
هدف شما از شرکت در آزمونهای کانون چیست؟
هدف من از شرکت در آزمونهای کانون، پیشرفت در درسها و بهبود عملکرد تحصیلی است.
مهمترین دستاورد و دلیل موفقیت شما در مهرماه چه بود؟
مهمترین دستاورد من در مهرماه، کسب تراز بالا بود. دلیل موفقیت من، شناسایی نقاط ضعف و قوت و تلاش برای پیشرفت در درسها است.
در آزمونها حضوری شرکت میکنید یا آنلاین؟ چرا؟
من در بیشتر آزمونها به صورت حضوری شرکت کردهام، زیرا حضور فیزیکی در جلسه آزمون را مؤثرتر میدانم.
شما کارنامه آزمون را چه زمانی دریافت میکنید؟ حضوری یا صفحه شخصی؟
کارنامه آزمون را از طریق صفحه شخصی دریافت میکنم.
برای پیشرفت در هر آزمون چگونه برنامهریزی میکنید؟
برای پیشرفت در هر آزمون، طبق برنامه راهبردی کانون برنامهریزی میکنم.
مطابق برنامهی راهبردی حرکت میکنید؟ چگونه برای دو هفته برنامهریزی میکنید؟
بله، مطابق برنامه راهبردی حرکت میکنم. برای دو هفته، بر اساس مباحث تعیینشده در برنامه، مطالعه و تمرین میکنم.
از کدام کارنامههای جعبه ابزار کارنامه استفاده میکنید؟ از هریک چه استفادهای میکنید؟
از کارنامه اشتباهات استفاده میکنم. این کارنامه به من کمک میکند تا اشتباهاتم را تحلیل کنم و از تکرار آنها جلوگیری کنم.
از کدام منابع کمک آموزشی کانون استفاده میکنید؟
بیشتر از کتابهای آبی کانون استفاده میکنم.
دفتر برنامهریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما میکند؟
بله، دفتر برنامهریزی دارم. تکمیل این دفتر به من کمک میکند تا نظم بیشتری در مطالعه داشته باشم و پیشرفت خود را پیگیری کنم.
تحلیل آزمون را در چه روزی انجام میدهید؟ روش شما برای تحلیل چگونه است؟
تحلیل آزمون را در همان روز برگزاری آزمون انجام میدهم. روش من این است که پس از آزمون، سوالات را مرور کرده و اشکالاتم را برطرف میکنم.
منابع و برنامهای که برای آزمون تشریحی است یا آزمونهای تستی؟
منابع و برنامهای که دنبال میکنم، بیشتر برای آزمونهای تستی است.
در یک کلام، قلمچی را تعریف کنید؟ کلام آخر با توجه به اینکه بورسیه هستید؟
در یک کلام، قلمچی را مسیر موفقیت میدانم. به عنوان یک دانشآموز بورسیه، از آقای قلمچی تشکر میکنم که آزمونها را برای دانشآموزان ایجاد کردهاند.
