گفت و گو با سپنتا گودرزی دانش آموز پایه نهم از همدان

گفت و گو با سپنتا گودرزی دانش آموز پایه نهم از شهر همدان

گفت و گو با سپنتا گودرزی دانش آموز پایه نهم از همدان

نام و نام خانوادگی: سپنتا گودرزی

پایه: نهم

نام شهر و استان: همدان- همدان

شغل و تحصیلات مادر: دکتری – کارمند - مشاور

شغل و تحصیلات پدر: لیسانس - فرهنگی

میانگین تراز: 6584

معدل : 20

تعداد پاسخ‌های صحیح: 1461

سال‌های حضور در کانون: 1سال

چند آزمون شرکت کرده است: 17


مصاحبه‌گر : جواد برجی

 

  1. شما عضو باشگاه هفتصدتایی هستید، روش موفق شما چه بوده است؟

تلاش و کوشش فراوان همراه استمرار در آزمون ها

 

  1. با آغاز نیم سال دوم چه تغییراتی در برنامه‌تان ایجاد کردید؟ چرا؟

 میزان تعداد تست های هوش روزانه ام را افزایش دادمتمام تلاشم را برای مبحث علوم گذاشتم ، چون اعتقاد دارم من در درس علوم موفق هستم و این درس برگ برنده من برای قبولی در مدارس خاص است.

 

  1. دلیل شرکت شما در آزمون‌های هدیه، هدفگذاری و مشابه پارسال چه بود؟

آشنایی با سطح و نوع سوالات در آزمون اصلی، چون سوالات کانون قابل حدس زدن نیستند.

 

  1. دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما می‌کند؟ چند ساعت مطالعه می کنید؟

 بله. با مشخص کردن زمان درس خواندن ، می فهمم که آیا زمانی را از دست داده ام یا خیر، کارهایم را چک می کنم تا ببینم دلیل این اتلاف وقت چه بوده است.


  1. تحلیل آزمون را چگونه انجام می‌دهید؟

سوالاتی را که اشتباه زده ام و یا پاسخ نداده ام را دوباره مطالعه میکنم و دوباره تست می زنم تا کاملا روی آن مباحث مسلط شوم.


  1. برنامه و منابع مطالعاتی شما برای دوران طلایی عید چیست؟

 من از جزوه علوم ، جزوه های آنلاین استفاده می کنم. با توجه به برنامه ی راهبردی برنامه ابی می چینیم که باعث افزایش درصد هایم در آزمون ها بخصوص دفترچه تیزهوشانی شود.

 

  1. برای دوران جمع بندی با چه روشی پیش می‌روید؟ از چه منابعی استفاده می‌کنید؟ توضیح دهید.

 از منابع ذکر شده در پیک های نوروزی و .... . برنامه ام رسیدن به روزی 6 ساعت مطالعه در روز است.

 

  1. برنامه و منابع مطالعاتی شما برای موفقیت در امتحانات نیم سال دوم( نهایی) چیست؟

منابع مطالعاتی مختلفی برای درس هایم استفاده می کنم. برنامه ام این است در 3 روز اول تعطیلات نیمسال اول را دوره کنم.

 

 

  1. بهترین درس شما کدام است؟ 

 علوم – مطالعات اجتماعی – زبان 

گفت و گو با سپنتا گودرزی دانش آموز پایه نهم از همدان


 

  1. در درس های اختصاصی چقدر تست می زنید ؟چقدر مطالعه می کنید؟

در کل به به میزان قابل قبول تست می زنم. تعداد ساعات مطالعه درس های اختصاصی ام مدام در حال تغییر است.

 

 

  1. آیا شما برنامه ی مطالعه ی متفاوتی در هفته ی اول و هفته ی دوم داشتید؟ اگر این گونه است لطفا تفاوت برنامه ی هفته ی اول و دوم را بنویسید. در هفته ی اول تاکیدات شما چه بود و در هفته ی دوم چه تاکیداتی داشتید؟  

 خیر در هر دو هفته هم مطالعه و هم تست زنی جز برنامه ام است.

 

 

  1. در کدام درس روش درس خواندن را تغییردادید و نتیجه ی بهتری گرفتید؟

در درس فارسی- ابتدا بصورت کامل و جز به جز آرایه های متن کتاب را می خواندم اما روشم را تغییر دادم و از کتاب های کمک درسی کمک گرفتم و مهارتم را در تشخیص آرایه ها افزایش دادم- با زمان کمتر نتیجه بهتری گرفتم و درصدم افزایش یافت.

 

علت این که به صورت حضوری آزمون دادید چیست؟

 بنده اکثر آزمون ها را بصورت حضوری شرکت می کنم و تا کنون فقط یک آزمون آنلاین داده ام. زیرا ترجیح می دهم در فضای آزمون باشم و از طرفی احساس می کنم در آزمون آنلاین تقلب زیاد است.

 

 

  1. آیا در جلسه ی آزمون قدرت تشخیص سوال های ساده تر و دشوارتر را دارید؟ آیا قدرت نه گفتن و کنار گذاشتن سوال های وقت گیر را در جلسه ی آزمون دارید؟

بله، با تست زدن های زیاد قادر به تشخیص سوالات ساده تر می شویم و می توانیم سوالات وقت گیر را کنار بگذاریم.

 

  1. تعداد اشتباهات شما در طی آزمون ها چقدر است؟ چه تغییری کرده است؟ در نیم سال دوم بیشتر شده یا کمتر؟

بصورت دقیق نمی دانم ولی تا حد زیادی کاهش یافته است.

 

 

 

Menu