گفت و گو با آترین محمدی ; عضو باشگاه پانصدتایی کانون قلم چی ابهر

گفت و گو با آترین محمدی ; عضو باشگاه پانصدتایی کانون قلم چی

گفت و گو با آترین محمدی ; عضو باشگاه پانصدتایی کانون قلم چی ابهر

نام و نام خانوادگی : آترین محمدی

پایه : هشتم

نام شهر و استان : ابهر - زنجان

شغل و تحصیلات مادر : خانه دار - لیسانس

شغل و تحصیلات پدر : آزاد - لیسانس

میانگین تراز : 6875

معدل : 20

سال‌های حضور در کانون : 3 سال متوالی

چند آزمون شرکت کرده است : 44 آزمون 

شمارنده : 513775108 

 

مصاحبه‌گر : منیره نوروزی

 

  1. هدف شما از شرکت در این تعداد آزمون چه بود؟
  2.  پیشرفت در دروس مدرسه

 

  1. شما عضو باشگاه پانصدتایی‌ها هستید؛ چه روش موفقی برای رسیدن به این تعداد پاسخ صحیح داشتید؟
  2.  پیوستگی در آزمون‌ها و تحلیل آنها

 

  1. آیا در نیم سال اول پیشرفت درسی داشتید؟ در چه درسی؟ با چه روشی؟
  2.  بله در دروس علوم پیشرفت درسی داشتم زیرا روش مطالعه خود را تغییر دادم

 

  1. دلیل شرکت شما در آزمون‌های هدیه، هدفگذاری و مشابه پارسال چه بود؟
  2. رفع اشکالات برای آزمون‌های اصلی که برگزار می‌شود

 

  1. پیوستگی در آزمون‌ها چگونه توانست باعث پیشرفت تراز شما شود؟
  2. آشنایی با اکثر سطح سوالات
     
      در آزمون ها حضوری شرکت می‌کنید یا حضوری؟ چرا؟ 
  3. به صورت حضوری به دلیل آمادگی داشتن و آشنایی با محیط آزمون کنکور 

 

  1. شرکت در این آزمون‌ها چه تاثیری بر وضعیت درسی شما در مدرسه داشته داشت؟
  2. چون آزمون‌ها در سطح بالاتر از سطوح درس مدرسه برگزار می‌شود باعث شده است که تسلطمان در مباحث درسی مدرسه بیشتر شود

 

  1. مطابق برنامه‌ی راهبردی حرکت می‌کنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی می‌کنید؟
  2.  من در هفته اول سعی می‌کنم که دروس آزمون را بخونم و درسنامه‌ها را مطالعه کنم و در هفته دوم به تست زنی می‌پردازم

 

  1. نقاط قوت شما کدام درس ها هستند؟ روش مطالعه آن ها را توضیح می دهید؟
  2. نقاط قوت من دروس زبان ریاضی در مطالعات هستند برای درس ریاضی به تست زنی زیاد می‌پردازم و در دروس دیگر از کتاب پرتکرار و آبی استفاده می‌کنم

 

  1. دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما می‌کند؟
  2. بله باعث نظم و برنامه‌ریزی در خواندن درست می‌شود

 

  1. تحلیل آزمون را چگونه انجام می‌دهید؟
  2. ابتدا سوالات نزده را بررسی می‌کنم سپس سوالات اشتباه را بررسی کرده و نکات کلیدی را در دفتر نکات خود یادداشت می‌کنم

 

  1. نقش آموزشی خانواده، بالاخص پدر و مادر در این سال‌ها چگونه بود؟
  2. ایجاد محیط درسی مناسب و داشتن آرامش و امکانات لازم برای من

 

  1. با آغاز نیم سال دوم چه تغییراتی در برنامه‌تان ایجاد خواهید کرد؟ چرا؟
  2.  تایم مطالعه را بیشتر کرده و خود را آرام آرام برای امتحانات نوبت دوم آماده می‌کنم

 

  1. برنامه شما برای دوران طلایی عید چیست؟
  2.  در دوران طلایی عید به مرور مباحث نوبت اول می‌پردازم و آنها را به دروس نقاط قوت خود تبدیل می‌کنم

 

  1. کدام قسمت از سایت کانون برای شما کاربرد بیشتری دارد؟
  2. کارنامه ۵ نوع درس زیرا با استفاده از آن نقاط قوت و ضعف خود را می‌شناسم

 

  1. از کدام کتاب های کانون استفاده می‌کنید؟ چرا؟
  2.  کتاب‌های آبی سه سطحی و پرتکرار چون با نکات کلیدی مباحث می‌پردازند

 

  1. در آغاز نیم سال دوم منابع مطالعاتی یا روش های مطالعه‌تان را تغییر می‌دهید؟ چه تغییری؟ چرا این تغییر را ایجاد می‌کنید؟
  2. نخیر تغییر نمی‌دهم زیرا روش نیمسال دوم هم مانند نیم سال اول درست و اصول خواهد بود
Menu