60 کامنت همکاران نمایندگی پیرامون اهمیت توجه به اشتباهات

بجای کلمه اشتباه می‌گویم مطالبی که باید آن‌ها را یاد می‌گرفتیم...

60 کامنت همکاران نمایندگی پیرامون اهمیت توجه به اشتباهات

60 کامنت همکاران نمایندگی پیرامون اهمیت توجه به اشتباهات 

 

1.مهدی شئونات - همدان 

بجای کلمه اشتباه می گویم مطالبی که باید آن ها را یاد می گرفتیم  من به دانش آموزان می گویم  کارنامه بدون اشتباه یعنی آموزشی که جای ر شد ندارد.

 

2.ملک محمد کاوسی بلوطکی - ایذه 

اشتباهات کامل کننده یادگیری ماست.

 

3.مرحمت مداح اصل - اردبیل 

با اشتباهات دانش آموز يادگيری های ناقص خود را متوجه می شود وبه سراغ مطلب می‌رود و یادگیری کامل انجام می گیرد. این یادگیری کم‌تر فراموش می‌شود.

 

4.کامران سهرابی - خرم آباد 

اشتباه یعنی رسیدن تا نزدیک پایان و رسیدن جواب وقتی دانش آموز متوجه اشتباه وزحمت خود می شود. جدی تر می شود.

 

5.فرشاد شفیعی - کیار 

بررسی اشتباهات، کوتاه ترین و راحت ترین راه برای پیشرفت است. زیرا انرژی به کار رفته قبلی رو کامل می کند و به بار می نشیند.

 

6.سعیدمیرزا یاراحمدی - دورود 

وقتی دانش آموز به اشتباه خود پی می برد و درباره آنها فکر می کند و راه حل را خودش پیدا می کند جواب در ذهن او میخ کوب می شود.

  

7.محمدرضا شفیعی - شهرکرد 

سوالات اشتباه دغدغه دانش آموز است. چون دانش آموز بابت سوالاتی که صحیح پاسخ دادند خیالشان راحت است و اشتباهات هستند که دانش آموز را به چالش می کشند. به دانش آموز نشان می دهد که آیا یادگیری ناقص داشتند و یا توهم یادگیری داشتند و.../همیشه از دانش آموزان شنیدیم که سوالاتی که اشتباه پاسخ دادم تا مدت ها در ذهنم می ماند و فراموش شان نمی کنم.

 

8.مینا حسامی -  ارومیه 

وقتی دنبال دلیل اشتباه هستیم با بالاترین تمرکز اینکار را انجام می دهیم و چون خودمان مشتاقانه اینکار را می کنیم در نتیجه اشکال کارمان را با رغبت بیشتری رفع می کنیم تا دیگر تکرار نکنیم و این باعث یادگیری می شود.

 

9.احسان محمدی - کرمانشاه 

وقتی ذهن دانش آموز درگیر  پیدا کردن جواب میشه، اگه اشتباه کنن و بعد درستش رو یادبگیری، یادگیری عمیق تری اتفاق میوفته.

 

10.عطااله غبرائی لنگرودی - رشت‌ 

اشتباهات دانش آموزان یعنی یادگیری ناقص که با ارزیابی آزمون و تکمیل کتاب خودآموزی به یادگیری کامل تبدیل شده و در عین حال باعث تمرکز روی نکاتی می شود که هنگام یادگیری به آنها توجه نکرده بود.

 

11.مهدی گنجی - گچساران 

چون اشتباهات یادگیری ناقص هستند که با تمرکز بر روی آنها دانش آموز بهتری می شویم. در کنکور اشتباهات بیشتر به دانش آموزان ضربه می زند تا نخوانده ها.

 

12.مالک خدابخش - نمین 

نکاتی که از اشتباهات یاد می گیریم ماندگار  می شود و من همواره درکلاس درس، اول اشتباهات دانش‌آموزان را حل می کنم و نکته های آنرا یاد داشت می‌کنند. تاثیر به سزایی دارد.

 

13.شهاب عنایتی - سمنان 

اشتباهات تا به ما نیاموزند ما را ترک نمی کنند. لذت رفع اشکالات و اصلاح روش مطالعه را به دانش آموزان می اموزیم.

 

14.ناهید اخوان نیاکی - آمل 

وقتي سوال مبحثي را اشتباه كردي مجدداً به سراغ اون مبحث ميروي، ماندگاريش بيشتر است مثل يك خاطره آموزشي است.

 

15.راضیه کدیور - آباده 

نکاتی که ز اشتباهات یاد می گیریم ماندگاری بالاتری دارد.

 

16.امیرحسین کربلائی - شهربابک 

اشتباهاتمون مثل معلم زودی بهمون یاد میدن و زود بازده هست.

 

17.الهام صفری - مراغه 

نشان دهنده یادگیری ناقص دانش‌آموز است.

 

18.اعظم مرتضوی - یاسوج 

دانش آموز با تله های تستی آشنا میشه.

 

19.پریسا نیروبخش - دزفول 

در صورت دیدن آن سوال و مشابه آن تمام نکات را به خاطر خواهیم آورد.

 

20.محمدصادق دلشاد - نیشابور 

اشتباه نتیجه یادگیری ناقصه و دانش آموز در این زمینه مثبت داره و قابل یادگیری کامل هست.

 

21.مهدی علی پور - اهواز 

نوشتن اشکالات و اشتباهات و بررسی و ترکیب آن ها برای حل تست های جدید.

 

22.زهرا جوکار - همدان 

باتوجه به اشتباهات خود می توان به نقاط ضعف پی ببرند و به رفع آن بپردازند.

 

23.احسان محمدی - کرمانشاه 

بهترین معلم انسان تجربه ست.

 

24.کیمیا سلیمانی - ملایر 

چون باعث میشه که متوجه بشیم ضعفمون کجاست و یادگیری ناقص رو به کامل تبدیل می کنیم.

 

25.کبری محمدی - بم 

وقتی دانش آموز به سوالی پاسخ اشتباه می دهد یعنی در مورد اون سوال دانش دارد اما دانش او کافی و کامل نبوده پس باید از اشتباه یاد بگیرد که دانش کامل شود.

 

26.علی جولاگاه  -ملایر 

نوشتن کتاب خود آموز به صورت نکته ای کمک می کند تا در دوران جمع بندی قبل از کنکور مشکلات را برطرف و از تکرار آن ها جلوگیری کرد.

 

27.سارا لیموچی - مسجدسلیمان 

سراغ اشتباهاتش برود و آنها را یاد بگیرید در واقع اطلاعات ناقص و یادگیری ناقص خود داوطلب هستش.

28.محمد پناهنده - سراوان 

اشتباهات ما زمینه ای برای یادگیری ما میشن.

 

29.محمدحسن زارعی - تربت حیدریه 

توجه به یادگیری های ناقص ( سریعتر یادگیری انجام می شود).

 

30.مریم ایمانی - جاجرم 

راهی که تا نصفه رفته رو میشه کامل کرد با بررسی اشتباهات.

 

31.آرزو کریمی - خرم آباد 

با استفاده از اشتباهات متوجه می شیم که کجای این مطلب رو خوب یاد نگرفته ایم و روی همون مطلب تمرکز بیشتری داشته باشیم.

 

32.مائده اتحاد - خواف 

یک اشتباه می‌تواند باعث یادگیری کامل شود !

 

33.حبیب الله سعیدی - تربت جام 

اشتباهات مسائلی هست که امکان تکرار دوباره آن در دوره‌های بعدی زیاد است و یادگیری از روی اشتباهات به کمترین زمان ممکن است.

 

34.سارا امن زاده - اردبیل 

اشتباهات مانند چراغ راهنما هستن با بررسی اشتباهات متوجه میشویم که اشتباه ما نتیجه یادگیری ناقص یا بی‌دقتی که در هر دو شرایط باعث یادگیری بهتر می شود.

 

 35.اردشیر عبدی پور - پلدختر 

تنگلری بر یادگیری ناقص است تا انرا کامل تبدیل کنیم با یادگیری کامل بشه.

 

36.میرحسین ثنایی - اردبیل 

اگر هر آزمون فقط اشتباهات تحلیل و رفع بشه تراز بصورت معناداری افزایش خواهد داشت.

 

37.محبوبه مولوی - نظرآباد 

چون اکثرا اشتباهات دارای یک مدل خاصی و ناشی از یادگیری ناقص هستند و اگر آن مدل را به خوبی یاد بگیریم و مجدد دچار اشتباه نمی شویم.

 

38.حسین رفیعی تراب - بهبهان 

بد ترین ویژگی برای موفق نشدن اشتباه و شکست نیست بلکه بی حوصلگی هست اشتباه ها نعمت هستند چراغ هشدار هستند به ما می‌گویند که کجا یاد گیری ما ناقص بوده است.

 

39.سیدمحمد اسدالهی - قره ضیاالدین 

اشتباهات تیپ سوال هایی هستند که دانش آموز یه بار جسارت کرده و نصف مسیر رفته و زده حالا این که این زدنه چرا غلط شده و راه حلش چیه باعث میشه نصف مسیر دیگر هم هموار تر بشه.

 

40.المیرا خسروانی - اردبیل 

اشتباهات باعث میشه ذهن به چالش کشیده شود که چرا اشتباه نوشته پس ماندگار تر میشه یادگیریش.

 

41.حسین گرانمایه - شیراز 

اشتباهات مشخص کننده ضعف مطالعه در آن مبحث خاص و یادگیری ناقص است.

 

42.زهرا سادات سجادی - همدان 

سوالات اشتباه بیشتر در ذهن می ماند ،هر چه قدر اشتباه بیشتری رفع شود پیشرفت بیشتر میشه.

 

43.علی امرایی - نورآباد 

اشتباه بخشی از زندگی هر انسان است پس باید از اشتباهات درس گرفت.

 

44.سحر پیربداقی - خوی 

با تحلیل سوالات و اشتباهات روش های مطالعه اصلاح میشه.

 

45.رحمان حمیدی - بوئین زهرا 

یادگیری از طریق اشتباهات متداول به شرط پی گیری و بررسی همین اشتباهات عمیق ترین یادگیری می شود.

 

46.فاطمه محمودی کیکله  - ملایر دختران 

چون سوالات اشتباه سوالاتی بوده که دانش آموز فکر می کرده بلد است و به همین دلیل پاسخ داده

 

47.فاطمه علیزاده - شیراز 

باعث شناختن نقاط ضعف می شود و با تمرین و کار بیشتر به موفقیت می رسند.

 

48.حانیه نشومی - آمل 

اشتباهات دانش آموز باعث تکمیل یادگیری می شود.

 

49.علی اصغر امامی ولیلو - تبریز 

اشتباه منطق آموزش است.

 

 50.فاطمه ابراهیمی نسب - زرند 

چون که اشتباهات خود یادگیری هستن و با کمی تلاش و زودتر تبدیل به یادگیری کامل می شوند.

 

51.سمیرا رفیعی - جیرفت 

اشتباهات نشان می دهد که یادگیری دانش آموز در کدام مبحث کامل نبوده و دانش آموز باید رو این مبحث بیشتر کار کند.

52.حشمت امیری - دره شهر 

شکست پل پیروزی دانش آموزی می باشد وقتی سوال اشتباه داشتند متوجه نقاط ضعف خودش می شود دور آزمون های بعدی پیروزی خود را نشان می دهد.

 

53.ملک محمد کاوسی بلوطکی  -ایذه 

اشتباهات مانند چراغ راهنمای ماست به ما کمکم می کند تا مطالب را یاد بگیریم.

 

54.سودابه حیدری  - ابهر 

اگر توجه کنیم حتی خود ما هم وقتی سوالی را غلط جواب می‌دادیم سریع به سراغ کتاب می‌رفتیم ببینیم چرا غلط نوشتیم تا دفعه بعد غلط ننویسیم پس بچه ها هم همین کار را میکنن تا یاد گیری را کامل کنند.

 

55.فاطمه سلطانی - اصفهان 

هر چیزی که ذهن رو به چالش بکشه در ذهن بیشتر تثبیت می شود. اشتباهات ذهن دانش آموز رو به چالش می کشه مخصوصا در مواردی که دانش آموز فکر می کرده درست جواب داده.

 

56.امیرحسین کربلائی - شهربابک 

آزمون دادن بدون ارزیابی و تحلیل یه کار ناقص و نیمه تمام است.

  

57.معصومه خالدار - تربت حیدریه 

تحلیل درست اشتباهات حتی اشتباه در مطالعات را نشان می دهد.

 

58.فاطمه کریمی - همدان 

بعضی وقتا اشتباه به دلیل جو و استرس آزمون است که وقتی بررسی بشه متوجه خواهد شد که با کنترل استرس خود میتواند بازدهی بیشتری داشته باشد.

 

59.مریم اسدپوری احمدوند - خرم آباد 

اشتباهات درآزمون های کانون نعمت است چراکه ممکن است در آزمون اصلی مطرح شود و در اینجا با تحلیل قبلی در ذهن دانش آموز حک می شوند

 

60.مرضیه سالاری - سیرجان 

اشتباهات باعث می شود با آگاهی بیشتر یادگیری های ناقص را شناسایی و برطرف کنند.

 

 

Menu