رتبه 32 تجربی: در آزمون 7 فروردین افت کردم اما پا پس نکشیدم

من به عنوان یک دانش آموز کنکوری تمام تلاشم بر این بود که از عید به عنوان سکوی پرتابی برای خودم استفاده کنم. با این حال در آزمون 7 فروردین علی‌رغم تلاش‌هایم نتوانستم نتیجه دلخواهم را بگیرم.

رتبه 32 تجربی: در آزمون 7 فروردین افت کردم اما پا پس نکشیدم





فاطمه زهرا خلیلی، رتبه‌ی 32 تجربی منطقه‌ی 1، دانشجوی پزشکی دانشگاه تهران

من به عنوان یک دانش آموز کنکوری تمام تلاشم بر این بود که از عید به عنوان سکوی پرتابی برای خودم استفاده کنم. با این حال در آزمون 7 فروردین علی‌رغم تلاش‌هایم نتوانستم نتیجه دلخواهم را بگیرم. درصد زیست و ترازم پایین‌تر از حد انتظارم بود. رتبه‌ام نسبت به اسفند افت کرده بود. کمی ناامید شدم اما پا پس نکشیدم و همچنان قوی ادامه دادم. اما در آزمون جمع‌بندی نیم‌سال اول بسیار خوب عمل کردم و از آن به بعد با یک سیر نسبتاً صعودی تا آزمون 3 تیر پیش رفتم. من از آزمون 7 فروردین آموختم که صرفاً به خاطر نتیجه تنها یک آزمون دلسرد نشم و به برنامه‌ام اعتماد داشته باشم.

من زدن آزمون‌های جامع را از اردیبهشت ماه با جدیت بیشتری ادامه دادم و همزمان که به مرور تمام دروس می‌پرداختم، سه روز در هفته آزمون شبیه ساز می‌زدم. تمام کنکورهای سال گذشته و آزمون‌های جامع مؤسسات را در فضایی مشابه روز کنکور حل کردم و سعی کردم تمام سطح‌ها از آسان تا سخت در تمام دروس امتحان کنم. در این بین، ترازهای خوبم به من قوت قلب می‌دادند و باعث می‌شدند مصمم‌تر به راهم ادامه بدم.

از نظر خودم عامل اصلی کسب رتبه‌ام، همین مرورهای سریع دو هفته‌ای طبق برنامه ریزی خودم و آزمون‌های جامع زیادی بود که طی اردیبهشت کار کردم. نکته مهم اینکه در خرداد این رویه را حفظ کردم و در کنار مطالعه برای امتحانات نهایی و زدن نمونه سوالات، رویه و روتین کنکوری خود را حفظ کردم


Menu