زمان بندی های پردازش :
پردازش آزمایشی : (این پردازش جهت تشخیص باگهای احتمالی و رفع آنها در کارنامه است و قبل از پردازش ساعت 13 انجام می گیرد)
زمان دریافت کارنامه در هر پردازش، دوساعت بعد از پایان هر پردازش میباشد، یعنی مثلا شما کارنامه پردازش اول را تاساعت 15 و کارنامه پردازش دوم را ساعت 18 و به همین ترتیب در پردازش های بعدی دریافت میکنید.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
پردازش آزمایشی
* ساعت 12:30 این پردازش با تعداد 58,545 نفر انجام شد .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
پردازش اول
* ساعت 13:10 پردازش در حال انجام است
13:30 تراز کارنامه 661 دانش آموز با جهش غیر منطقی ، حذف شدند .
13:45 کارنامه ها آماده شده و در حال انتقال برای به روزرسانی بر روی صفحه شخصی است .
کل حاضرين - تعداد دانش آموزان آزمون آنلاين - تعداد دانش آموزان آزمون حضوری
71,732 71,732 0
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
پردازش دوم
* ساعت 16:00 پردازش در حال انجام است
16:20 تراز کارنامه 39 دانش آموز با جهش غیر منطقی ، حذف شدند .
16:35 کارنامه ها آماده شده و در حال انتقال برای به روزرسانی بر روی صفحه شخصی است .
کل حاضرين - تعداد دانش آموزان آزمون آنلاين - تعداد دانش آموزان آزمون حضوری
83,332 83,332 0
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
پردازش سوم
* ساعت 18:00 پردازش در حال انجام است
18:25 کارنامه ها آماده شده و در حال انتقال برای به روزرسانی بر روی صفحه شخصی است .
کل حاضرين - تعداد دانش آموزان آزمون آنلاين - تعداد دانش آموزان آزمون حضوری
87,882 87,882 0
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
پردازش چهارم
* ساعت 20:00 پردازش در حال انجام است
20:20 کارنامه ها آماده شده و در حال انتقال برای به روزرسانی بر روی صفحه شخصی است .
کل حاضرين - تعداد دانش آموزان آزمون آنلاين - تعداد دانش آموزان آزمون حضوری
89,840 89,840 0
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------