روش موفقیت ترلان متولیان در درس علوم و فارسی

ترلان متولیان دانش آموز کلاس ششم با میانگین تراز 7031 از شهر رشت است. پدراو پزشک و مادرش پرستار است. ترلان از سه سالگی به کتاب علاقه زیادی داشته است و همیشه پدر و مادرش برای او کتاب می‌خواندند.

روش موفقیت ترلان متولیان در درس علوم و فارسی

روش ترلان متولیان برای موفقیت در درس علوم

ترلان متولیان دانش آموز کلاس ششم با میانگین تراز 7031 از شهر رشت است. پدراو پزشک و مادرش پرستار است. ترلان از سه سالگی به کتاب علاقه زیادی داشته است و همیشه پدر و مادرش برای او کتاب می خواندند. الان هم خیلی به کتاب خواندن علاقه دارد و1117 جلد کتاب در منزل دارد که همه‌ی آنها را می خواند.

نقطه قوت ترلان در درس علوم است. دلایل پیشرفت او در این درس را بخوانید :

او به درس علوم علاقه زیادی دارد و علت این علاقه را مطالعه‌ می داند. چون او با خواندن کتابهای مختلف دریافته است که علوم در زندگی روزمره کاربرد بسیار زیادی دارد. به همین دلیل سعی می کند همه‌ی آزمایش های کتاب را به دقت انجام دهد. سوالات پیشرفته‌ی آزمون را تمرین می کند و از کتاب آبی علوم و سوالات پرتکرار امتحانی علوم برای تقویت این درس کمک می گیرد.

او در آزمونهای آنلاین کانون هم تراز 6700 تا 7000 کسب کرده است.

وقتی در آزمونهای استعداد تحلیلی شرکت کردم متوجه شدم در زمینه هوش غیرکلامی قویتر هستم اما در هوش کلامی نیاز به تقویت دارم.به درس فارسی هم در سالهای اول و دوم دبستان اهمیت زیادی داده می شود. اما بعد از آن خیلی درس مهمی به شمار نمی رود. من در کلاس چهارم با یاد گرفتن نهاد ومفعول و برخی قواعد دستوری در کلاس پنجم متوجه شدم که درس فارسی می تواند به موفقیت من در آزمونهای استعداد تحلیلی کمک کند چون من با تقویت درس فارسی توانستم به سوالات هوش کلامی بهتر پاسخ بدهم.برای تقویت خود در این بخش در آزمونهای استعداد تحلیلی که روزهای سه شنبه در سایت برگزار می شود شرکت کردم.

Menu