رفع نقص کارنامه ها
اشکالات متداول برای دریافت کارنامه
اشکال اول : دانش آموز دفتر چه ی B یا C یا D را دریافت کرده است اما در هنگام ورود پاسخ ها گزینه ی دفترچه را انتخاب نکرده و گزینه های مربوط به دفتر چه ی اول (A) را وارد کرده است . در نتیجه پاسخ های دانش آموز با دفترچه ی اول (A) تصحیح شده درصورتی که به سوالات دفترچه ی متفاوت پاسخ داده .
اشکال دوم : بخشی از گزینه ها ( در یک یا چند درس ) به دلایل متفاوت یا وارد نشده یا تصحیح نشده یا دانش آموز اعلام می کند که اشتباه تصحیح شده
راه حل : دانش آموزانی که اعلام می کنند کارنامه شان اشکال دارد می توانند در پاسخ به پیامک ارسال شده اعلام کنند کارنامه شان اشکال دارد . برای این دانش آموزان یک پیامک از کانون ارسال می شود و هم زمان با ارسال پیامک مجددا می توانند جواب ها را ویرایش کنند ، تصحیح کنند و تکمیل کنند و پس از پایان آزمون گزینه ی پایان آزمون را کلیک کنند .
امروز ( شنبه ) کارنامه ها هر دو ساعت یک بار پردازش می شود . درساعت های 2و 4 و6 و 8 بعدازظهر .بنابراین دانش آموزانی که پاسخ هایشان را ویرایش و تکمیل می کنند نیز ، تقریبا نیم ساعت پس از هر پردازش می توانند کارنامه ی خود را از صفحه ی شخصی و اپ کانونی ها دریافت کنند .
پیامک کارنامه : ( جمعه 9اسفند ) پیامک کارنامه و تراز برای دانش آموزان صادر نشد . امروز برای همه ی دانش آموزان ارسال می شود .
دانش آموزان چگونه می توانند اشکال در کارنامه را اعلام کنند؟
ممکن است دانش آموزان علاوه بر اشکالات ذکر شده با مسائل دیگری مثل عدم دریافت کارنامه یا موارد دیگر مواجه باشند . برای برطرف کردن اشکالات روش های زیر را درنظر گرفته ایم :
روش های اعلام اشکالات کارنامه و برگزاری آزمون
روش اول : پاسخ به پیامک ارسالی برای همه ی دانش آموزانی که آزمون داده اند . اگر اشکالی در کارنامه تان وجود دارد به این پیامک پاسخ دهید و نوع اشکال را بنویسید
روش دوم :از ساعت 8 امشب به بعد به صفحه ی شخصی مراجعه کنید و یک از گزینه های مربوط به اشکال کارنامه یا اشکال در مسائل مربوط به آزمون را تکمیل کنید .
روش سوم : با شماره های اعلام شده برای اشکالات آزمون تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید.
در مورد اشکالات کارنامهی خود ،با تلفن چهارشماره ای کانون 6463- 021 تماس بگیرید و با شمارههای داخلی همکاران تماس بگیرید داخلی 1171 ( خانم علیزاده ) داخلی 1149 ( آقای جلالی روشن) داخلی 1168 ( خانم میلانی) .
توجه : در صورتیکه پیامک رفع اشکال کارنامه را دریافت نکرده اید یا به پیامک پاسخ نداده اید ، می توانید از طریق صفحه شخصی مشکل خود را اعلام کنید یا زیر این مطلب پس از ورود به صفحه شخصی (با نام و مشخصات خود) کامنت بگذارید.
