آیسان ولی نژاد، رتبه 24 منطقه 2
از وقتی وارد دبیرستان شدم، شروع به پر کردن دفتر برنامه ریزی کردم . سال به سال پر کردن دفتر را جدی تر انجام می دادم اما به هر حال در سال های پایه گاهی در پرکردن دفتر برنامه ریزی اهمال کاری داشتم . و به همین خاطر چون دفترم همیشه کامل نبود نوشتن صفحه ۱۸۲ هم برایم ممکن نبود. ولی وقتی وارد سال کنکور شدم از تصمیم های مهمی که برای این سال داشتم پر کردن کامل دفتر برنامه ریزی بود که خوشبختانه به هدفم رسیدم. با پر کردن کامل دفتر برنامه ریزی در انتهای هر هفته ساعت مطالعه های دروس و کل ساعت مطالعه را برای هفته داشتم و آنها را وارد صفحه ی ۱۸۲ می کردم. مهم ترین تاثیر صفحه ۱۸۲ ساعت مطالعه ی منظم و خوب بود و کاربرد خوب دیگری که داشت این بود که اگر درسی را در آزمون نسبت به دفعات قبلی با درصد کمتری جواب می دادم ، مقایسه ی بین ساعت مطالعه ی درس در هفته های آزمون و هفته های قبل به وضوح واقعیت ماجرا را نشان می داد و اکثر وقت ها هم دلیل افت درصدم کاهش ساعت مطالعه ام در آن درس بود که با کمک صفحه ۱۸۲ توانستم به آن پی ببرم.

مثالی که به خاطر دارم راجع به درس عربی است ؛ در تابستان درصد خوبی در این درس داشتم اما در نیمسال اول درصدم افت کرده بود و خودم هم این احساس را داشتم که تسلطی که دوست دارم را در این درس ندارم . زمان ۳ هفته ای که برای جمع بندی پیش دانشگاهی ۱ در زمان امتحانات داشتیم مرا به فکر جبران کمبود در درس عربی انداخت و از جمله کار هایی که انجام دادم مقایسه ی ساعت مطالعه ام در هفته های مختلف از جمله تابستان با نیمسال اول با استفاده از صفحه ی ۱۸۲ بود که متوجه کاهش ساعت مطالعه ام در بازه ی نیم سال اول شدم و دیدم هر چند درس عربی ۲ نسبت به عربی ۳ ساده تر است اما به علت کاهش ساعت مطالعه ای که داشتم در این درس افت کرده بودم.
