احمد رضایی، رتبهی 7 هنر کشور
در عمومیها هدفگذاری چندتا از دهتا را خیلی به کار میبردم. در رشتهی هنر، استراتژی بازگشت بسیار مهم است؛ اینکه دانشآموز در ابتدا یک دور درسها را تستی کار کند و بعد برگردد و روی سؤالات باقیمانده تمرکز کند.
امیرحسین کلانتری سرچشمه، رتبهی 6 سهمیهی شاهد رشتهی تجربی
تکنیک زمانهای نقصانی و استراتژی بازگشت و هدفگذاری چندتا از دهتا را همیشه اجرا میکردم؛ چون برای من بسیار امیدوارکننده بود و به من اثبات میکرد که میتوانم مدیریت خوبی در جلسهی آزمون داشته باشم.
