نام دانشآموز: نسا هاشملو
پایه تحصیلی: پنجم دبستان
تعداد حضور در آزمون: 15 آزمون
نام شهر و استان: چالدران - آذربایجان غربی
میانگین تراز: 6026
مصاحبه گر: عذرا علیزاده
هدف شما از شرکت در آزمونها چیست؟
هدفم از شرکت در آزمونها این است که بتوانم در آزمونهای تیزهوشان و نمونه دولتی شرکت کرده و موفق شوم و بتوانم یک دانشآموز برتر باشم.
چگونه برای مطالعه دروس برنامهریزی میکنید؟
من هفته اول از کتابهای درسی استفاده میکنم و پس از تسلط، در هفته دوم از کتابهای کانون استفاده کرده و تست میزنم.
از کدام منابع کانون استفاده میکنید؟ نحوه استفادهتان را توضیح دهید.
من از کتابهای آبی و سهسطحی استفاده میکنم. ابتدا درسنامهها را میخوانم، سپس تستها را حل میکنم و پس از اتمام، آنها را با استفاده از پاسخنامه تحلیل میکنم.
چه زمانی و چگونه آزمونهایتان را تحلیل میکنید؟
من پس از آزمون، معمولاً سؤالات آزمون را در دفتر یادداشت میکنم و با کمک خانواده و استفاده از کلید سؤالات آنها را تحلیل میکنم.
هدف شما از تحلیل آزمون چیست؟
هدف من از تحلیل آزمون پی بردن به اشتباهاتم است تا بتوانم برای تقویت آنها تلاش کنم و با هوشیاری بیشتری به سؤالات پاسخ دهم.
از چه روشهایی برای مطالعه دروس استفاده میکنید؟
ابتدا با دقت کتاب را مطالعه میکنم و در کنار مطالعه خلاصهنویسی میکنم و پس از آن تست میزنم و از درسنامهها نیز استفاده میکنم.
نظر شما در مورد کارنامه زودهنگام چیست؟
نظرم در مورد این کارنامه مثبت است اما کارنامههای بعدی را نیز بررسی میکنم و به نظرم کارنامه اصلی بهتر است.
علاوه بر مطالعه دروس چه فعالیتهایی در اوقات فراغتتان انجام میدهید؟
بیشتر اوقات فیلم میبینم و گاهی هم بازی میکنم.
چگونه کارنامهتان را تحلیل میکنید؟
ابتدا تراز و درصدهایم را میبینم و با آزمونهای قبلی مقایسه میکنم و تلاش میکنم برای آزمونهای بعدی نقاط ضعفم را تقویت کنم.
در طول تماسهای پشتیبانی کدام یک از راهنماییها و نکات برایتان کاربردیتر بوده است؟
ابتدا از پشتیبانم به خاطر راهنماییهایشان ممنونم. ایشان به من در مورد تحلیل آزمون توضیح دادند و گفتند که اگر این کار را انجام ندهم اشتباهاتم را دوباره تکرار میکنم و من با تحلیل آزمون از این اتفاق جلوگیری میکنم.
اگر بخواهید یک توصیه به دوستانتان بکنید چه میگویید؟
دوستان عزیزم! در آزمونها مرتب شرکت کنید. از کتابهای کانون استفاده کنید تا به دانشآموزی برتر تبدیل شوید.
