محمدهادی آقایی ؛پایه دهم ریاضی ،قهرمان پیوستگی از شاهین دژ

آزمون‌ها را حضوری شرکت می‌کنم چون می‌توانم زمان را در کنترل خودم داشته باشم تا در آزمون‌های اصلی دچار مشکل نشوم.

محمدهادی آقایی ؛پایه دهم ریاضی ،قهرمان پیوستگی از شاهین دژ

 نام و نام خانوادگی: محمدهادی آقایی 

پایه:دهم ریاضی

نام شهر و استان:  شاهین دژ - آذربایجان غربی 

شغل و تحصیلات مادر: کارشناسی حسابداری بازنشسته دادگستری

شغل و تحصیلات پدر: کارشناسی حقوق آزاد

میانگین تراز: 6800

سال‌های حضور در کانون: 2 سال

تعداد آزمون‌ها: 5 آزمون

 

مصاحبه‌گر : آرزو بیگ زاده 

 

 

  1. هدف شما از شرکت در آزمون‌های کانون چیست؟
  2. سنجش توانایی خود و ایجاد حس رقابت .

  3. مهم‌ترین دستاورد و دلیل موفقیت شما در نیم سال اول چه بوده است؟
  4. مطالعه منظم و تمرین و تکرار بیشتر.

  5. در آزمون‌ها حضوری شرکت می‌کنید یا آنلاین؟ چرا؟ 
  6. آزمون ها را حضوری شرکت می کنم چون می توانم زمان را در کنترل خودم داشته باشم تا در آزمون های اصلی دچار مشکل نشوم.

  7. شما کارنامه آزمون را چه زمانی دریافت می‌کنید؟ حضوری یا صفحه شخصی؟
  8. بله از سه الی چهار ساعت بعد از آزمون در پنل شخصی خودم کارنامه را دریافت می کنم .

  9. برای پیشرفت در هر آزمون چگونه برنامه ریزی می‌کنید؟
  10. هدف را در آزمون پیش رو می‌گذارم و برای مباحث تعیین شده تمرین می‌کنم.

  11. روش مطالعه موفق شما در کدام درس است؟ توضیح دهید.
  12. هندسه هر مبحثی که مطالعه می کنم از آن سریعا تست می‌زنم.

  13. مطابق برنامه‌ی راهبردی حرکت می‌کنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی می‌کنید؟ 
  14. بله هفته اول را طبق برنامه راهبردی پیش می‌روم هفته دوم را مختص تست زدن  قرار می دهم .

  15. از کدام کارنامه‌های جعبه ابزارکارنامه استفاده می‌کنید؟ از هریک چه استفاده‌ای می‌کنید؟
  16. کارنامه اصلی را بررسی می کنم سعی خواهم کرد از دیگر امکانات ابزار کارنامه استفاده کنم .

  17. دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما می‌کند؟
  18. بله  دفتربرنامه ریزی دارم و تکمیل می کنم طبق این دفتر میفهمم که در کدام درسها کم کاری کرده ام و در کدام دروس به ساعات مطالعه مطلوب رسیده ام.

  19. تحلیل آزمون را در چه روزی انجام می‌دهید؟ روش شما برای تحلیل چگونه است؟ 
  20. همان روز ابتدا خودم حل می‌کنم سوالات مشکل را هم به پاسخ نامه نگاه می‌کنم.

Menu