نام و نام خانوادگی :رقیه خسروآبادی
پایه: نهم
نام شهر و استان :خراسان جنوبی شهرستان
شغل و تحصیلات مادر: لیسانس خانهدار
شغل و تحصیلات پدر: دیپلم کارگر معدن
میانگین تراز: ۶۵۰۰
سالهای حضور در کانون: یک سال
چند آزمون شرکت کرده است: ۵ تا
مصاحبه گر :خانم قلیان
1. هدف شما از شرکت در آزمونهای کانون چیست؟
افزایش پیشرفت تحصیلی در درسهای مدرسه وقبولی تیزهوشان
در آینده و همچنین موفقیت کنکور.
2. مهمترین دستاورد و دلیل موفقیت شما در مهرماه چه بود؟
استفاده کردن از منابع و خدمات کانون قلم چی و خواندن مفهومی و دقیق کتابهای درسی.
3. در آزمونها حضوری شرکت میکنید یا آنلاین؟ چرا؟
حضوری /چون که حضوری باعث پیشرفت خودم در آزمونهاست و آزمونهای مجازی برای من کیفیت چندان ندارد.
4. شما کارنامه آزمون را چه زمانی دریافت می کنید؟
حضوری یا صفحه شخصی؟بعد از ظهر روز جمعه ازمون ساعت ۴ یا ۵ کارنامه خود را ازطریق صفحه شخصی دریافت میکنم.
5. برای پیشرفت در هر آزمون چگونه برنامه ریزی می کنید؟
هر هفتهای که من آزمون دارم با استفاده از برنامه راهبردی و برنامهریزی خودم بودجهبندی کتاب و آزمون را با هم تطبیق داده و سپس آن را در برنامه شخصی خودم تنظیم میکنم و بعد از هر درس تست آن را میزنم.
6. روش مطالعه موفق شما در کدام درس است؟ توضیح دهید.؟
عربی، ابتدا روی کتاب درسی و بعد استفاده از کتاب پر تکرار کانون که خیلی به من کمک میکند .
۷. با توجه به اهمیت امتحانات و معدل، چه برنامه ریزی برای موفقیت در امتحانات مدرسه دارید؟
برای امتحانات میان ترم اول هدف اصلی کتاب مدرسه و خواندن دقیق آن سپس استفاده از منابع کانون به طور منظم و دقیق هست .
۸. مطابق برنامهی راهبردی حرکت میکنید؟ .چگونه برای دو هفته برنامه ریزی میکنید؟
بله هفته اول از منابع کانون استفاده میکنم بدون خواندن کتابهای درسی ( برای محک زدن خودم) هفته دوم به مرور کتابهای درسی میپردازم.
۹. از کدام کارنامه های جعبه ابزارکارنامه استفاده می کنید؟ از هریک چه استفادهای می کنید؟
کارنامه اصلی، برای دیدن تراز و درصد و رتبه و نمودار پسرفت و پیشرفت و همچنین دیدن جدول نظم برای دیدن سوالهای درست، اشتباه و نزده
10. از کدام منابع کمک آموزشی کانون استفاده می کنید؟
ریاضی و علوم کتاب آبی
ریاضی و علوم کتابهای پرتکرار
11 تحلیل آزمون را در چه روزی انجام میدهید؟ روش شما برای تحلیل چگونه است؟
تحلیل آزمونهای روز جمعه بعد از دیدن کارنامه انجام می دهم ؛ سوالهای اشتباه را مجدد حل کرده و سپس به سراغ جوابهای آن رفته اگر درست انجام داده باشم آنها را مرور و اگر اشتباه انجام داده باشم دوباره به حل آنها میپردازم تا وقتی یاد بگیرم.
