گفتگو با ستایش عبدالحسینی عضو باشگاه پیوستگی

گفتگو با ستایش عبدالحسینی عضو باشگاه پیوستگی دانش آموز مقطع دوازده انسانی

گفتگو با ستایش عبدالحسینی عضو باشگاه پیوستگی

نام و نام خانوادگی: ستایش عبدالحسینی

پایه :دوازدهم انسانی

نام شهر و استان کرمانشاه کنگاور

شغل و تحصیلات مادر :کارشناسی ارشد. دبیرآموزش و پرورش

شغل و تحصیلات پدر: کارشناسی. نظامی

میانگین تراز بین 5800 تا 6000

معدل: 19

سال‌های حضور در کانون: 3 سال

چند آزمون شرکت کرده است :46 آزمون

مصاحبه‌گر :  معصومه کاظمی

 

 

  1. هدف شما از شرکت در این تعداد آزمون چه بود؟  
  2. هدف من از شرکت در تعداد زیاد آزمونها ارتقای مهارت آزمون دهی . بهبود مدیریت زمان ارزیابی مستمر نقاط ضعف و پیشرفت و ایجاد ثبات در عملکردم بود و اینکه پیش از کنکور خودم را در شرایط آزمون قرار دهم. 

  3. دلیل شرکت شما در آزمون‌های هدیه، هدفگذاری و مشابه پارسال چه بود؟ 
  4. در آزمون هدیه و هدفگذاری و مشابه پارسال شرکت کردم تا سطح آمادگی ام را دقیق تر بسنجم و اهداف قابل اندازه گیری تعیین کنم و عملکردم را ارزیابی کنم. 

  5. از شرکت در این تعداد آزمون خسته نشدید؟ چه نتیجه ای برای شما داشت؟ 
  6. با وجود فشارها از تعداد زیاد آزمون ها خسته نشدم چون هر آزمون یک ارزیابی واقعی بود و قدم به قدم به سمت عملکرد بهتر نتیجه اش این بود که مدیریت زمانم بهتر شد و نقاط ضعفم را شناختم و در مجموع به ثبات و آمادگی بیشتر رسیدم. 

  7. پیوستگی در آزمون‌ها چگونه توانست باعث پیشرفت تراز شما شود؟ 
  8. پیوستگی باعث شد روند یادگیری م قطع نشود و خطاهایم را سریع  اصلاح کنم و استمرار باعث ثبات ذهنی و در نهایت  افزایش تراز شد. 

 

  1. شرکت در این آزمون‌ها چه تاثیری بر وضعیت درسی شما در مدرسه داشته داشت؟ 
  2.  شرکت در این آزمون ها باعث شد نظم مطالعاتی ام  بهتر شود چون مباحث را زودتر و دقیق تر مطالعه میکردم و مطالب در کلاس عمیق تر میشد و عملکردم در امتحانات  مدرسه بهبود پیدا میکرد. 

 

  1. مطابق برنامه‌ی راهبردی حرکت می‌کنید؟ چگونه برای دو هفته برنامه ریزی می‌کنید؟
  2.   بله مطابق برنامه راهبردی پیش میروم برای هر دو هفته مباحث تعیین شده را تقسیم بندی میکنم و بر اساس اهمیت اولویت میدم و زمان مطالعه و مرور را به صورت منظم  در برنامه شخصی م ثبت میکنم. 

 

  1. نقاط قوت شما کدام درس ها هستند؟ روش مطالعه آن ها را توضیح می دهید؟ 
  2. درس جامعه شناسی و تاریخ و روانشناسی مهارت دارم و اول مفاهیم دقیق و سر فصل ها را مطالعه میکنم و بعد مطالب جزیی و برای روانشناسی مثال های زیاد و تست زیاد میزنم. 

 

  1. دفتر برنامه ریزی دارید؟ تکمیل دفتر چه کمکی به شما می‌کند؟ 
  2. بله دفتر برنامه ریزی دارم و تکمیل منظم آن به من کمک میکند تا روند مطالعه ام را راحت تر پیگیری کنم نقاط ضعف و قوت خودم را بشناسم و مدیریت بهتری کنم. 

 

  1. تحلیل آزمون را چگونه انجام می‌دهید؟
  2.  اینکه بعد از هر آزمون ابتدا پاسخ های درست و غلط م را بررسی میکنم سپس اشتباهاتم را علت یابی میکنم و نکات کلیدی را مرور میکنم با این روش نقاط ضعف مشخص و برنامه ی مطالعاتی م در آزمون بعدی بهبود میابد. 

 

  1. نقش آموزشی خانواده، بالاخص پدر و مادر در این سال‌ها چگونه بود؟
  2.  خانواده ام در این سال ها نقش حمایتی و انگیزشی داشته اند . پدر و مادرم با ایجاد محیط آرام همراهی در برنامه ریزی و دلگرمی مستمر به من کمک کردند تا تمرکز و انگیزه ام برای مطالعه حفظ شود. 

 

  1. سال گذشته برای امتحان های پایان سال چه برنامه‌ای داشتید؟ چه نتیجه ای گرفتید؟ 
  2. سال گذشته برای امتحانات برنامه ی مشخصی داشتم که شامل مرور درسها و حل کردن تست و نمونه سوال بود و این برنامه کمک کرد که عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته باشم. 

 

  1. امسال برای امتحان های پایان سال چه برنامه‌ای خواهید داشت؟ 
  2.  امسال برنامه ام مرور منظم درسها بیشتر با حل تست و شرکت در آزمونهای قلم چی و تحلیل دقیق آنهاست تا هم نقاط ضعفم شناسایی شود و هم عملکرد بهتری داشته باشم. 

 

  1. برای امتحان های مدرسه از منابع کانونی و نمونه سوالات سایت کانون استفاده می‌کنید؟ 
  2. بله برای آمادگی بهتر از منابع مختلف کانون و سوالات سایت استفاده میکنم تا مباحث را مرور کنم و با سبک سوالات امتحانی و کنکوری آشنا شوم 

 

 

 

 

Menu